Kezdőoldal » Szexualitás » Egyéb kérdések » Első szex tapasztaltabb csajjal?

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Első szex tapasztaltabb csajjal?

Figyelt kérdés

Van egy lány (14) szeretne velem szeretkezni, de ő már nem szűz.

Azt hiszi rólam hogy én se vagyok az , pedig még nem csináltam.

Hogyan tudnám úgy csinálni hogy ne vegye észre, hogy "amatőr vagyok" ???

Segítsetek!!!

14/F

2011. ápr. 18. 22:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Férfi vagy! Állj ki magadért!

Attól mert a csajszi egy kicsit korán érő típus attól még nem kell elhalnia, ha ő már több embernek megnyílt.

Szóval ha ezért visszakozna akkor annyit is ért.

2011. ápr. 18. 22:40
 2/11 anonim ***** válasza:
Attól még, hogy a kis ribanc párszor széttette a lábát, nem jelenti azt, hogy annyira tapasztalt lenne. AMúgy 14 évesen nem ezzel kéne foglalkozni.
2011. ápr. 18. 22:53
 3/11 Pinocchio ***** válasza:
100%
14-évesen tapasztalt,most f.osok be..Nem tudom sírjak vagy nevessek.
2011. ápr. 19. 00:43
 4/11 anonim ***** válasza:
14 évesen még ne a szexen járjon már az eszetek helló. :) korai lesz az még én úgy gondolom. Tessék csak otthon még felfedezősdit játszani, hogy később ha már tényleg itt lesz az ideje akkor tudd, hogy mit és hogyan szeretsz, hogy segíthess a partnerednek ebben! :) Ha én férfi lennék (bár mondjuk Te még nem vagy az:)) én egy kicsit magasabbra tenném a mércét attól, hogy az első lány akivel lefekszem az egy kis ócska ribanc legyen aki már 14 évesen több pasival is lefeküdt. Erre ne legyen büszke a kedves "hölgy"! Nem Neked kellene szégyenkezned, hanem Neki!
2011. ápr. 19. 00:57
 5/11 anonim válasza:
Menjetek csak legózni...
2011. ápr. 19. 18:53
 6/11 anonim ***** válasza:

velem is így volt. ő 16 volt mint én. 15 évesen vesztette el. énis féltem de nemzavarta ha szeret ak nincs gáz. ha csak azt akarja sztem megse éri.