Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Nem unalmas már ez a szerelem/szex téma?
Tényleg ez a legfontosabb a mai világban, semmi nem számít, csak a szex, szex, szerelem, és ennyi? Ennyire nincs semmi olyan dolog ebben a világban, hogy csak ezzel lehet foglalkozni?
Akárhova megyek, teljesen mindegy mit nézek meg, csak ebbe botlok, a hírportálok, a reklámok, minden ezzel van tele. Nem unalmas?
Miért kell egyáltalán erről ennyit beszélni? Sokszor olyan "tudományos" lehet olvasni erről a szerelem témáról, hogy borzasztó...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem csak erre az oldalra gondolok, hanem az egész világra.
Egyszerűen abszolút nem érdekel, de mindenhol ott van. Ha kimész az utcára, legalább 4-5 lengén öltözött nő képét fogod látni a plakátokon.
Bemész egy könyvesboltba, a legelegánsabb helyen vannak a szerelmi témájú könyvek, amik egyszerűen ontják magukból a sok sületlenséget. Egyik sem mond újat, mindegyik ugyanazt írja le, teljesen értelmetlen. És az a vicces, hogy nem lehet ezeket ignorálni, mindig belefutsz ezekbe, akárhova is mész...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egyszerű a képlet "marketing" szempontjából. Az emberek 99,999%-a sosem lesz űrhajós, világsztár, Nobel-díjas, milliárdos cégguru, sem semmi más, ami álmában szeretett volna lenni, hanem egyszerű, "középszerű" élete lesz. Ebben a szürke életben egyedül a szerelemben és szexben tudja az emberek többsége azt érezni, hogy számít valakinek vagy csak így tud kitűnni a tömegből.
Pl.: hány olyan ember van, aki az életben szinte semmire sem vitte, és közel az ötödik X-hez is egyedüli "érdemként" csak azt tudja felhozni, hogy megd.gott 150 csajt még fiatal korában.
Mert szexelni mindenki tud és szokott (vérmérséklettől függően többet-kevesebbet), így ez az egy dolog az, amiben bizonyos emberek "versenyre" kelhetnek azokkal, akik többet értek el, hogy önigazolják magukat. #2 PL.: "Pistát az MTA doktorának avatták és emellett szabadalmaztatott egy gyógyszermolekulát, amivel milliárdokat keres, de milyen ronda már a felesége. Igaz, hogy én csak lósz@rt lapátolok 30 éve, de emiatt nem cserélnék vele."
És végül, de nem utolsó sorban, a szex és szerelem az a dolog, amiben az emberek szakértők és értenek hozzá (legalábbis ezt hiszi a többség). És ehhez nem kell semmilyen iskolát sem elvégezniük! Vagyis bármivel, ami szexszel/szerelemmel kapcsolatos (vagy megpróbálják a terméket velük asszociálni, pl. "ettől a dezodortól tapadni fognak rád a csajok"), azzal a létező LEGSZÉLESEBB célközönséget lehet megcélozni 16-60 éves korig. És mivel nagy a célközönség, így az eladott példányszám is nagyobb és a lóvé is jobban ketyeg...
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!