Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Bi Kezdők ti kezdőkkel csinálnátok csak?
Figyelt kérdés
Akik kíváncsiak milyen csávóval csávóként ti milyen partnert kerestek? Ti is kezdőt?2023. ápr. 26. 11:09
1/10 anonim válasza:
Igen, inkább kezdőt preferálok.
5/10 anonim válasza:
Aki csak később jön rá, hogy a másik oldal is vonzza és idáig normális heteró kapcsolatai voltak csak, az valószínűleg nem egy minden trükköt ismerő dörzsölt vén bzival akarja kezdeni a tapogatózó lépéseket, hanem valami hasonló cipőben járóval.
6/10 anonim válasza:
Én viszonylag kezdő vagyok, és elsőre örültem, hogy tapasztalt volt a srác valamelyest, sőt, rendes volt, mert nagyon izgultam, ő meg hagyta kibeszélnem a feszültségemet, mielőtt leszoptam.
7/10 anonim válasza:
Nekem egy elég tapasztalt volt az első partnerem és utólag már nagyon örülök neki. Nagyon kedvesen, figyelve az igényeimre irányított közben. Biztonságban és nagyon jól éreztem magam vele abban a pár hónapban amíg összejártunk.
8/10 anonim válasza:
Nem vagyok kezdő,de eddig volt két kezdő is az életemben.
Mindkettővel hosszabb barátság volt és teljesen hasonlóan álltam hozzá,mint ahogy a 7-es írja.
Fokozatosan,érzéssel, emberi módon.Csak jó élmények voltak mindkettővel.
Annyi a lényeg,hogy ők tudták,mit szeretnének,tettek érte és nem álmodoztak.
9/10 anonim válasza:
igen en kezdövel probalnam ki mert en is az vagyok. nem voltam meg fiuval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.