Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Bi srácok fix havert kerestek a szexre vagy mindig egy random srácot?
Figyelt kérdés
Kort is írjatok kérlek.2022. márc. 4. 08:45
1/11 anonim válasza:
Még kezdő vagyok a témában. Szerintem fix haver lenne a jó aki rendszeresen kielégít viszonzás nélkül.
2/11 anonim válasza:
Én az állandót kedvelem.
Bp. 17. kerben.
F58
3/11 anonim válasza:
Nem célzottan keresek. Ahogy jön.
23 f
4/11 anonim válasza:
Inkább fix havert, de ha szimpatikus a másik, lehet alkalmi is. Így kezdtem, szimpi alkalmi pasikkal, aztán volt egy fix barátom, azóta inkább a fixre hajtok.
5/11 anonim válasza:
Ha lenne egy cuki, fiatal, lányos aktív srác, akkor őt állandóra szeretném. <3
6/11 anonim válasza:
Már volt fix,nagyon jó volt minden szempontból.
És ha lehetne, akkor ismét egy ilyen passzív havert szeretnék - semmi alkalmi...
7/11 anonim válasza:
Fix Aktív férfi lenne a cél Sajnos nem sok esély van 39f
8/11 A kérdező kommentje:
Fiatal passzív írhatna.
2022. márc. 5. 09:35
9/11 anonim válasza:
Fix partnert keresek, akivel rendszeresen lehetne találkozni.
28 éves, formás és nagy farkú, inkább passzív vagyok és leginkább orális szexet keresek.
10/11 anonim válasza:
Egy fix titkos haveri kapcsolat extrákkal egy aktívval jó lenne. 35 - 50 ig.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!