Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Alapozó felvitele ecsettel,...

Alapozó felvitele ecsettel, miért csíkos? Kezdő vagyok ecset terén.

Figyelt kérdés

[link]

Ez van meg. Ebay-ról rendeltem, úgy voltam vele ha már veszek akkor normálisat, de nekem csíkos az eredmény... Utána ujjammal kell újra eldolgozni..

Segítsetek, mit rontok el? Küldenétek esetleg videót róla hogyan kell helyesen használni?

2015. aug. 21. 22:19
 1/9 anonim ***** válasza:

Körkörös mozdulatokkal dolgozz.

Milyen az alapozód?

2015. aug. 22. 08:38
 2/9 A kérdező kommentje:
Mindegyik folyékony :)
2015. aug. 22. 08:47
 3/9 anonim ***** válasza:
Nekem is ilyen ecsetem van,picit időigényesebb,mint szivaccsal, de nekem utána nem csíkos. De ha nagyon nem megy,próbálkozz szivaccsal.
2015. aug. 22. 13:16
 4/9 anonim ***** válasza:
Pont a szivacs a lassabb, ráadásul sok alapozót elnyel. Gyakorolj. A youtubeon is vannak videók az ecsetről.
2015. aug. 23. 09:07
 5/9 A kérdező kommentje:

Igen azt én is olvastam h a szivacs sokat elnyel ezért nem is vettem.

Nézek YouTuben videókat és gyakorlom :)

2015. aug. 23. 11:02
 6/9 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=U-MUrtLQazw

De csíkos lehet a rossz minőségű, vagy túl sok alapozó miatt is szerintem.

2015. aug. 24. 18:23
 7/9 A kérdező kommentje:

Lehet h az a baj, hogy tényleg sokat viszek fel. Ha fel viszem vékony rétegben, utána lehet még 1 rétegben is? Vagy akkor már megint elrontom?

A másik kérdésem lenne ritkán elő jönnek pattik is, arra milyen korrektort ajánlanátok? :)

2015. aug. 25. 07:53
 8/9 anonim ***** válasza:
Minek több réteg? A jó alapozó egy rétegben is jól fed, az egyéb bőrhibákra pedig használj korrektort.
2015. aug. 25. 08:19
 9/9 A kérdező kommentje:

Megoldódott a probléma, a kelleténél több alapozót vittem fel :)

Kipróbáltam ahogy írtátok és egyáltalán nem lett csíkos

Köszönöm

2015. aug. 25. 10:33

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu