Pandora rendelésről nem érkezett visszaigazoló e-mail. Van okom aggódni?
Figyelt kérdés
Rendeltünk anyukámnak karácsonyra egy karkötőt pár charmmal pár napja. Erről kaptunk is visszaigazolást, meg is érkezett. Pont ezután hirdették meg a 2+1 akciót, úgyhogy rendeltünk még rá újabb charmokat is. Elkövettem azt a hibát (pedig ilyet sosem szoktam), hogy regisztráció nélkül adtam le a rendelést. A pénzt levonták a számlámról, viszont ezúttal visszaigazolást nem kaptam. Központi telefonszámuk sajnos nincsen. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de ki tudja mikor fognak válaszolni, már ha válaszolnak egyáltalán. Ilyenkor mit tudok tenni?2023. nov. 29. 19:14
1/2 anonim válasza:
Ellenőrizd a levélszemét mappát, lehet, hogy a visszaigazoló e-mail véletlenül oda került. Ha írtál nekik, akkor valószínűleg válaszolni fognak, de előfordulhat, hogy túlterheltek a karácsony közeledtével.
2/2 A kérdező kommentje:
Néztem már, és sajnos nincs ott.
2023. nov. 29. 20:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!