Szerintetek most érdemes betárazni a jövőre sminkeket, sminkcuccokat? Most van bőven elég a régi cuccok közül, amelyeket jó lenne elhasználni, de mi van, ha jelentősen drágulnak?
Gondold at, hogy meddig szoktal egy termeket hasznalni. Pl szemoldokceruza nalam nagy fogyoeszkoz, illetve spiralozok,alapozozok,korrektorozok is.(de ezek mind sokaig elegek!) Maszk alatt mondjuk pirositot, bronzositot illetve highlighters nem hasznalok mar, se ruzst-ezek pedig nem romlandoak
En spiralbol es alapozobol vettem pluszba, es most nagyon jol jott. 1-2 fontosabb hamar lejaro termekbol erdemes.
Egyáltalán nem. Nem valószínű hogy jelentősen drágulnának. A szépségipart nem érinti annyira a vírus mint sokan gondolják. Ha nagyon érdekel, itt egy cikk róla: [link] Ha nem érdekel ennyire, a lényeg az hogy egyrészt a szépségipar korábbi tapasztalatok alapján általában válságok után gyorsan rendbe jön és kevésbé érintik a tartós negatív következmények mint más iparokat.
Másrészt a nagy szépségipari cégek nem csak sminkben utaznak. Gondolj bele, egy L'oreal-csoport méretű márka hány területen képviselteti magát. A L'oreal-csoport alá tartozik kezdésnek a L'oreal Paris sminkmárka, a Maybelline és a Nyx. Már a L'oreal sem csak sminket árul hanem bőrápoló készítményeket, hajfestéket, hajápoló cuccokat is, de ez közel sem a vége. Alájuk tartozik az Essie (körömlakk), a Garnier(bőrápolás, hajápolás, napozótermékek, tisztálkodás), több luxus bőrápoló- (Biotherm, Kiehls), smink- (Chanel, YSL, Lancome, Urban Decay, IT Cosmetics) és parfümmárka (Ralph Lauren, Mugler, Atelier Cologne). Van egy L'oreal Professional divízió, ahol olyan márkák találhatók amiket kozmetikákban, fodrászatokban használnak - Kerastase, Pureology. A külön bőrápolásra szakosodott márkák közül pedig övék például a CeraVe, La Roche Posay, Vichy. És bőven nem soroltam fel mindent. Gondolod hogy beleroppannak ha pár rúzzsal kevesebbet adnak el? A bőrápoló cuccok még jobban is fogynak mint Covid előtt.
Ráadásul ha feltételezzük hogy annyival rosszabbul állnak hogy nem tudják elnyelni a veszteséget, akkor sem az az első logikus lépés gazdaságilag hogy emelik az árakat. Ha nőnek az árak, csökken a kereslet - nyilván nem az lesz az első válasz a csökkenő keresletre hogy növelik az árakat tovább csökkentve a keresletet. Lehet spórolni a gyártási költségeken, a kutatás-fejlesztésen, lehet igazítani a kínálatot a kereslethez, be lehet zárni a nagyon rosszul teljesítő márkákat/termékcsoportokat és több pénzt nyomni a jól teljesítőkbe (ez történt nemrég a Becca Cosmetics-szel), lehet akciókkal vásárlásra csábítani az embereket vagy akár meg is lehet lovagolni a vírushelyzetet - nem egy hirdetést láttam már szupertartós rúzsokról amik tökéletesek maradnak a maszk alatt és bőrápoló termékekről amik kifejezetten a maszk miatt kialakuló kiütések és bőrirritáció kezelésére vannak kitalálva.
Szóval vedd továbbra is a szokásos mennyiséget, az egy dolog hogy egyben megveszel mindent ami a következő 2-3 hónapban el fog fogyni hogy ritkábban járj drogériába, de annak semmi értelme hogy most betárazz öt üveg alapozót mint tavaly a vécépapíros marhák, aztán két év múlva kidobj belőle hármat mert közben megromoltak.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!