Colourpop-rendelők, ilyenkor mi van? Valaki tud esetleg segíteni?
Rendeltem egy csomagot még szeptemberben, 3 db palettát és 1 rúzst.
A csomag most ért ide, a 3 palettából 2 tök más, mint amit rendeltem/vettem.
Írtam az oldalnak, hogy mi a helyzet, fotóztam mindent (palettákat, számlát, dobozt, csomagolást stb). Gondoltam hogy akkor a két paletta árát visszakapom... Erre válaszoltak most, hogy újra elküldték, ami nem stimmelt. Írtam, hogy ez szép és jó, de a két palettából az egyik ajándék lett volna egy barátnőmnek, a másik helyett magamnak meg vettem máshonnan egy hasonló nude-ot. Tehát már nincs rájuk szükségem és írtam, hogy ha lehet, inkább a pénzem szeretném visszakapni (a 2db paletta árát). Erre hogy ők refund-ot nem teljesítenek, ez nincs benne a policy-ben náluk és hogy elküldik a két palettát. Leírtam megint, hogy nem kell a két paletta már, és visszaküldöm szívesen azt a kettőt is, amit kaptam helyettük. Nem, náluk nincs visszaküldés, kiküldik a két palettát.
Ilyenkor mit tudok csinálni?
Írjak nekik még egyszer az oldalon keresztül, hogy töröljék a rendelést (hátha csak ez az ügyfélszolgálatos volt ennyire vaskalapos, "csakazértis" típus)?
Vagy ha nem veszem át a csomagot és visszaküldik, az működhet? (bár ez meg cirka 1 hónapos folyamat lesz, ha azt nézem, hogy a szeptember elején rendelt csomag most ért ide)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!