Mi a teendő, ha a H&M törölte a rendelésem?
Figyelt kérdés
12-én rendeltem egy ruhát, jelenleg 7-9 nap a szállítás náluk, így az még csak folyamatban volt.
Majd az imént a semmiből kapok egy e-mailt, hogy törölték a rendelésem.
"Sajnos rendelésed egy vagy több tételét nem tudjuk szállítani. Alább láthatod a részleteket a kérdéses tétel(ek)ről."
Már az önmagában is felháborító, hogy ilyen indokolatlan dolog megtörténhet, de jelenleg amiatt aggódom leginkább, hogy a pénz, amit én készségesen elutaltam nekik a rendeléskor, hogyan fog hozzám visszakerülni?
Holnap megpróbálom felkeresni az ügyfélszolgálatot,de addig gondoltam, ha valakinek van valami tapasztalata, megoszthatja velem.
2018. máj. 18. 23:03
1/3 anonim válasza:
Előfordul,de nem olyan gyakran. Én rendszeresen rendelek és még csak egyszer volt ilyen. A pénzt vissza utalják, kivéve azt amit kiszállítanak. A kérdéses tételeket nem küldik és azokért nem kell fizetni.
2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm
2018. máj. 19. 09:06
3/3 anonim válasza:
Én is rendeltem tőlük, 3 ruhadarabot és az egyiket törölték a rendelésemből.... hát köszönöm szépen.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!