A Bonprix.hu-ról vélemény? Megbízható oldal?
Maguk a ruhák jók, de érdemes elolvasni a véleményeket mert néha tényleg érdemes mérettel kisebbet/nagyobbat rendelni.
Meg nekem picit drágák de van olyan darab ami megéri.
Nem vagyok megelégedve velük !!
A mérettáblázatuk szörnyű és rossz méretet küldtek. A visszaküldés postai költségét nekem kellett kifizetni 1860 Ft
Nagy tanulság : boltba kell vásárolnom.
Többször vásároltam már tőlük, kevés volt a probléma. Egyszer küldtem vissza terméket, visszatérítették az árát, ami pár hétbe beletelt. A postaköltséget nem térítik vissza, ha méretprobléma van, minőségi kifogásnál igen (pl. lyukas ruha).
Meltartókkal tapasztalatom, hogy ,,fenntartható" anyagból többé nem rendelek, de ruhát sem, alig fél év alatt miszlikbe foszlott az anyaga, pedig alig használtam az ilyen melltartót. Másik melltartónak jó az anyaga, de a drót hamar eltört benne, ahogy olvastam, ez gyakori.
A véleményeket a oldalukon jó elolvasni, de ami kritikus, azt nem teszik közzé - ez a tapasztalatom. Amúgy is muris, hogy rögtön rendelés után lehet csak véleményezni a termékeket, amikor még nem tudod, mennyire tartós. Később lehetetlen.
Az igaz, hogy sokszor elég egy számmal kisebb ruhát rendelni, ez jól esik az ember lelkének :D.
Sajnos csatlakoznom kell a 7/7 Smil véleményéhez.
(Több év után befejeztem a kapcsolatot a céggel és
a Fiókomat is töröltem.)
Az ügyfélszolgálatukon dolgozó néhány hölgy viselkedése így
foglalható össze:
Kedves Ügyfél ! ÖRÜLJ, HOGY VÁSÁROLHATSZ BONPRIX TERMÉKET !!!
(Előfordul a flegma/hülyegyereknek néző stílus, amit még a Közszolgáltatóknál sem igen lehet tapasztalni.)
Olyan, mintha elszálltak volna maguktól, hogy ők a TOP1
kis hazánkban. Így érezd magad megtisztelve, hogy hozzájuthatsz
a termékeikhez...
Ezenkívül semmilyen extra kedvezmény sincs azoknak, akik nagyobb
összeget költöttek már náluk.
A visszáru kezelés gyalázatos, melynek eredményeképpen még a 100 napos
határidőből is majdnem kicsúszik az ember.
(GLS szállítmány elutasítása és visszaküldése az ügyfélnek...
Szerződött partnerük a MAGYAR POSTA, aki képtelen 2 héten keresztül
jönni a csomagért és visszajelzésre se méltatnak...-
a gőgös Bonprix velük szerződött, úgy hogy nem határozta meg az MPL-nek a feltételeket, így szívhat az ügyfél, akiből amúgy ők élnek...
A legszomorúbb ez:
Az ember értéktelennek érzi magát, amiatt ahogy viselkednek vele...
Én az életbe nem rendelek Tőlük ezek után semmit sem...
(De a rokonságom sem, aki betekintést kapott a viselkedésükbe...)
Ennyit erről a VILÁGCÉG-ről...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!