Vásároltam egy cipőt, de rájöttem hogy kicsi, nem tudták kicserélni nekem, levásárolni nem tudtam, mert nem találtam semmit helyette, kértem hogy fizessék vissza az árát, de azt mondták hogy erre nincs lehetőség. Igazuk volt?
Figyelt kérdés
Úgy tudom, hogy kérhetem az áru értékének visszafizetését vásárlástól számított két napon belül, ráadásul én még aznap visszamentem. Mi a teendő?2010. ápr. 12. 18:18
1/5 anonim válasza:
Vevő, vagy ügyfélszolgálat nincs? Nem tudtál beszélni a boltvezetővel? Érdemes lett volna!
2/5 anonim válasza:
Más típusú cipőre sem tudod levásárolni? Esetleg el tudod vinni a cipészhez, s ő ki tudja tágítani kaptafán.
Nagyon szorít? Mert én a múltkor úgy jártam, hogy a 40-es kicsit szorított, s a 41-est vettem meg, de itthon derült ki, hogy az leesik a lábamról. Ki kellett tömnöm vattával.
Szóval lehet, hogy fog tágulni.
3/5 A kérdező kommentje:
az orra szorit ahogy előremegy benne a lábam ha megyek benne. azt nem hiszem hogy ki lehet tágitani:S
de szerintem tuti vissza kellett volna adni az árát, mert más cipőt nem találtam helyette. ha beírok a vásárlók könyvébe, ők hogy járnak el? megbűntetik az üzletet?
2010. ápr. 12. 18:54
4/5 anonim válasza:
Nem kötelesek visszaadni az árát 3 napon belül sem, sőt, a kicserélés is önkéntes. Szóval igazuk volt.
5/5 A kérdező kommentje:
igen azóta már utánajártam..
2010. ápr. 13. 15:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!