A nagyobb márkák kínálatában mint pl a CK, miért nincs férfi skinny nadrág?
Mert ők eldöntötték, hogy az idősebb generáció mellett állnak. Többféle üzlet van. Olyan üzletekben, ahol ilyen korosabb öltönyös-bankár-sznob fószerek nézelődnek, valószínűleg megengedhetetlen lenne, hogy ott turkálódjék a szexilábú deszkás-emós panelproli ifjúság. Ezért ott direkt nincs a fiatalok számára felvehető termék.
Generációs szakadékok vannak, a felek kölcsönösen gáznak és szánalmasnak tartja a másik öltözködését. Te se fogsz felvenni olyan márkát, ami a tatádon van, de ő se fog a kedvedért skinnybe bújni. A ruhagyártóknak így el kell dönteni melyik táborban játszanak. Ha másikban is akar játszani, kénytelen lesz új márkanevet kitalálni hozzá.
Abszolút jogos a kérdés. Valószínűleg azért, mert ezek a márkák a komolyabb - életkortól függetlenül - , egzisztenciálisan tehetősebb réteget célozzák meg. És egy komoly ember nem fog skinny csőnadrágot felvenni.
Függetlenül attól, hogy 25 éves vagy 45.
Amúgy még a fenti márkák közé tenném a Hugo Boss-t, én leggyakrabban ebből a márkából veszek ruhát. És annak ellenére, hogy nem a tizenéves generációt célozzák meg, abszolút fiatalos és divatos cuccaik vannak, nem beszélve arról, hogy ez a márka az, amiből bármelyik ruhadarabját ha felveszem, jól áll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!