A cipőboltban hogy "vegyem rá" az eladókat hogy cseréljék ki hibás cipőmet?
Van egy cipőm, ami hamarabb ment tönkre annál, mint amire számítottam(elvékonyodott a talpa) és most ki szeretném cseréltetni. Azonban tudom, hogy ez nem olyan egyszerű, mert az eladók szeretnek mindenféle kifogást találni arra, hogy ők ezt nem tehetik, én voltam a hibás, stb.... Azonban van, ami már kicsit megijeszti őket, erre lennék kíváncsi, hogy mi ez?
Valamiféle "minőség ellenőr..." (egyszer erről tartottak előadást a suliban, onnan tudom, hogy van ilyen)
Aki tudja a megoldást és meg is osztja velem, annak nagyon köszönöm! :)
valamennyi garancia van is rá... fél év általában... addig őket terheli a bizonyítás atekintetben, hogy te voltál a hibás, és miattad ment tönkre a cipő... utána fordítva... amúgy ami mindig bejön, hogy ha nem hajlandóak cserélni, és puffognak-durrognak, hogy így meg úgy: "akkor legyen szíves és hívja ide a főnökét!"
na itt szokott megtörni az összes, egyik sem meri, odahívni, hogy esetleg kiszínezzem a sztorit, hogy mit mondott nekem, aztán repülhet a boltból...
nyilván senkinek nem akarok ártani, de ha rossz minőségű árut kapok, akkor szeretem visszakapni a pénzemet, vagy levásárolni, én sem lopom a pénzt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!