Converse shop-ról vélemények? Rendelt már valaki tőlük? Valóban eredetiek a cipők?
2019. május 16-àn a Rákóczi út 69. szám alatti márkaboltjukban vásároltam Önöktől egy Converse 560251C CTAS LIFT OX típusú cipőt (nyugtaszám: 1271/00011), mellyel kapcsolatban minőségi kifogással éltem.
A cipő sarkánál két hét használat után elvált a ragasztás. A cipőt, mivel 6 hónap garanciával vásároltam visszavittem és a bolti eladó hölgyek két lehetőséget ajánlottak fel számomra:
1. Javítás
2. Bevizsgálás
Mivel a cipőre szükségem volt, ezért a gyorsabb megoldást választottam, ami a javítás volt (5 munkanap alatt). Jegyzőkönyv felvétele után, a cipőt otthagytam és a jegyzőkönyv 2. példányát pedig megkaptam.
5 nap múlva jelentkeztek, hogy a cipő javítása elkészült és mehetek a cipőmért.
A saroknál lévő elvált részt megragasztották. Bár a kopás, a gumidarabok leválása továbbra és szembetűnő maradt.
Átvételnél jegyzőkönyvet visszakérték (pedig rá van írva, hogy a fogyasztó példánya) és a javított cipőt megkaptam.
Két további hónap használat után, mindkét lábbeli oldalszalagja az orránál teljesen elvált a járótalptól.
A cipőt újra visszavittem a boltba és újabb jegyzőkönyv felvételekor bevizsgálást kértem. A bolti eladó hölgyek azt mondták, hogy ez a folyamat 3 hétig tart.
Három hét múlva megkaptam a szakvélemény eredményét, melyben „NEM MEGALAPOZOTT”-nak tartották a reklamációm arra hivatkozva, hogy a károsodás anyaghibára nem vezethető vissza hiszen a hiba oka vásárlás után keletkezett (Fura lenne, ha használat nélkül kopna a talp.)
A jegyzőkönyv 2. példányát a Ptk. szabályaival ellentétben nem kaptam meg, sőt az eladók visszautasították azt a kérésem mellyel a saját példányom kértem vissza. Csak a fénymásolatát kaptam meg a második jegyzőkönyvnek. Az első, 2 hét után felvett jegyzőkönyvnek már a fénymásolatát sem kaptam meg, mert azt már nem tartották benn a boltban.
Mivel a cipő javítása és bevizsgálása gyakorlatilag egy hónapot vett igénybe ezért megkérdeztem az eladó hölgyeket, hogy ebben az esetben kitolódik, vagy folytatódik a garancia, elvégre 1 hónapot nem tudtam használni a lábbelit. A válasz megdöbbentett, folytatódik a garancia…
Eddig bármilyen terméket visszaküldtem valamilyen problémával, a garanciaidő mindig kitolódott, hiszen nem volt birtokomban a termék…
Nem ez volt az első Converse cipőm. Eddig nem volt semmilyen minőségi és ügyintézési kifogásom sem a márkával kapcsolatban, de a fenti leírtak miatt mélységes csalódásomat kell kifejeznem a cipő minősége és az eladók hozzáállása miatt.
NEM AJÁNLOM!
A Rákóczi út 69. szám alatti márkaboltjukban vásároltam Önöktől egy Converse 560251C CTAS LIFT OX típusú cipőt (nyugtaszám: 1271/00011), mellyel kapcsolatban minőségi kifogással éltem.
A cipő sarkánál két hét használat után elvált a ragasztás. A cipőt, mivel 6 hónap garanciával vásároltam visszavittem és a bolti eladó hölgyek két lehetőséget ajánlottak fel számomra:
1. Javítás
2. Bevizsgálás
Mivel a cipőre szükségem volt, ezért a gyorsabb megoldást választottam, ami a javítás volt (5 munkanap alatt). Jegyzőkönyv felvétele után, a cipőt otthagytam és a jegyzőkönyv 2. példányát pedig megkaptam.
5 nap múlva jelentkeztek, hogy a cipő javítása elkészült és mehetek a cipőmért.
A saroknál lévő elvált részt megragasztották. Bár a kopás, a gumidarabok leválása továbbra és szembetűnő maradt.
Átvételnél jegyzőkönyvet visszakérték (pedig rá van írva, hogy a fogyasztó példánya) és a javított cipőt megkaptam.
Két további hónap használat után, mindkét lábbeli oldalszalagja az orránál teljesen elvált a járótalptól.
A cipőt újra visszavittem a boltba és újabb jegyzőkönyv felvételekor bevizsgálást kértem. A bolti eladó hölgyek azt mondták, hogy ez a folyamat 3 hétig tart.
Három hét múlva megkaptam a szakvélemény eredményét, melyben „NEM MEGALAPOZOTT”-nak tartották a reklamációm arra hivatkozva, hogy a károsodás anyaghibára nem vezethető vissza hiszen a hiba oka vásárlás után keletkezett (Fura lenne, ha használat nélkül kopna a talp.)
A jegyzőkönyv 2. példányát a Ptk. szabályaival ellentétben nem kaptam meg, sőt az eladók visszautasították azt a kérésem mellyel a saját példányom kértem vissza. Csak a fénymásolatát kaptam meg a második jegyzőkönyvnek. Az első, 2 hét után felvett jegyzőkönyvnek már a fénymásolatát sem kaptam meg, mert azt már nem tartották benn a boltban.
Mivel a cipő javítása és bevizsgálása gyakorlatilag egy hónapot vett igénybe ezért megkérdeztem az eladó hölgyeket, hogy ebben az esetben kitolódik, vagy folytatódik a garancia, elvégre 1 hónapot nem tudtam használni a lábbelit. A válasz megdöbbentett, folytatódik a garancia…
Eddig bármilyen terméket visszaküldtem valamilyen problémával, a garanciaidő mindig kitolódott, hiszen nem volt birtokomban a termék…
Nem ez volt az első Converse cipőm. Eddig nem volt semmilyen minőségi és ügyintézési kifogásom sem a márkával kapcsolatban, de a fenti leírtak miatt mélységes csalódásomat kell kifejeznem a cipő minősége és az eladók hozzáállása miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!