Deichmannban az alábbi hibával,11 hónap letelte után cserélnek cipőt?
Deichmannban vásároltam a képen látható cipőt tavaly októberben. A sarka, mint ahogy a képen is látható elkopott, mikor rajtam van úgy érzem hanyatt esek benne, ráadásul még csúnya is (szerintem). Ezen kívül a belsejében a talpbetét teteje feljött, lemált. Szerintetek ha visszaviszem foglalkoznak vele egyáltalán? Már csak azért is, mert több, mint fél éve vettem, valamint ráfoghatják arra, hogy csámpás vagyok (eddig egy cipőmnek se kopott le a sarka).
Kép: [link]
Én hibáztam, mivel a cipő február óta nem volt rajtam, tehát már akkor is fennállt a hiba, de csak most vettem észre sajnos, mikor felpróbáltam és furcsa volt benne menni.
Ez nem igaz, mivel összesen 2 év garancia van rá, ami két részre tagolódik: első 6 hónap-> ekkor a Deichmann vizsgáltatja be, hogy kinek van igaza amennyiben nem ért egyet a két fél; illetve első 6 hónap után-> ha szükséges a vásárolónak kell bevizsgáltatnia.
Nekem pl. javítottak már cipőt 1,5 év után, mert elkopott a talpa, de az másik településen lévő Deichmann üzletben volt.
A kérdést azért tettem fel, hogy hátha már valaki ilyen jellegű hibával vitt vissza cipőt és cseréltek neki, mivel én eddig csak olyan cipőket vittem vissza, amiknek széttört a talpa, lemált az eleje, tehát aminél egyértelmű volt, hogy gyártási/minőségi hiba, ám ekkor mindig cseréltek, javítottak vagy visszaadták a pénzt.
A képeket nem lehet látni...
Nem hiszem, hogy foglalkoznak vele, de megpróbálkozhatsz vele.
A lekopó sarkot egyébként cipész, Mr Minute üzletek cserélik, a belső talpbetét helyett pedig lehet kapni beragasztható talpbetétet. Ilyesmikkel lehet próbálkozni, ha a cipő amúgy ép.
Visszavittem, leírom mi történt.
Az üzletvezető dönthet csak a visszavitt termékről, de mivel épp árut vett át, kb. 20 percet várnom kellett rá. Ezalatt az eladótól hallottam, hogy minden egyes eladás után elmondja: két év garanciát vállalunk a cipőre.
Jött az üzletvezető, elmondtam neki mi a gond, majd ő közölte: ez használatból eredő hiba, mivel 6 hónapon túli nem tud vele mit csinálni.
Ekkor kiemeltem neki a szakadt talpbetétet, ami alatt látszik a cipő talpa, hogy ez ugyan nem használatból, hanem a rossz minőségből ered és erre mint az eladójuk is hangoztatja 2 év garancia van. Ekkor azonnal elvette, hogy elküldi javíttatni, mondtam neki, hogy akkor már a cipő lemált oldalát is ragasszák meg és a sarokkal is kezdjenek valamit, mert 4 hónap használat alatt nem kophat így el. Ráírt mindent a papírra, elküldte javítani.
Egész szépen megcsinálták, raktak bele egy jó kis talpbetétet, oldalt megragasztották és a sarkát is sikerült helyrehozni, olyan mintha új lenne!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!