Hogy tudnak ilyenek lenni?
Ömlesztve árad az interneten, a tv-kben, plakátokon a divat, a trend. Okostelefonok.
Holott úgyis tudják felmérések alapján, hogy az embereknek egyre kevesebb a pénze. (Akkor hol, és ezeket miért venné, amiket reklámoznak: Pláza, Hága, Westend, stb...)
És szerintem a motiválást is felhasználják és beépítették a reklámokba, a termékeket minél jobban eladni.
Tanultam kereskedelmet, és volt a vásárlók pszichológiájáról is szó, hogyan hassunk a vevőkre. De ez azért már erős, amit művelnek.
A fiatalokat a világ piac már teljesen megfertőzte.
Nem értelek, gyakorlatilag saját magadnak adtál választ - most csak véleményt kérsz ?
Mindenki mondja a fiataloknak hogy legyenek önmaguk, az ilyen dolgok ne érdekeljék őket stb.
A médiából mégis az áramlik hogy te akkor leszel boldog ha van Ájfonod meg xy márkát viselsz etc és a fiatalok könnyen befolyásolhatóak..
A pénz gátlástalanságot szül, de ez már nem mai téma, nagyon régóta ez jön mindenhonnan. Marketing
Vagyis:
Motiváció
Freud motivációelmélete
Tudatalatti nagy szerepe
Projekciós kutatási technikák kellenek
Maslow motivációelmélete
Szükségletpiramis
Herzberg motivációelmélete
Kéttényezős motivációelmélet
Elégedetlenséget okozó tényezők
Elégedettséget kiváltó tényezők
Nem teljesem.Én személy szerint kerülöm az ilyen üzleteket,és több osztálytársam még akkor is inkább használt ruhaboltban vásárol amikor megengedhetnék maguknak az új ruhákat, csak mert elegük van abból, hogy lassan mindenki teljesen egyforma és nem akarják, hogy az "ikertestvérük" jöjjön velük szembe az utcán.
Amúgy egyszerű a dolog: kell nekik a pénz,innentől kezdve semmi sem érdekli őket,és sajnos elég sok embert találnak akiknek bármi megfelel.
A mostani motivációt is beépítik a reklámokba. Azért van a sok motiválás tv-ben, interneten, újságokban, hogy az emberek jobban vásároljanak, másként miért lenne az a motiválásokban, hogy: bízz magadban, tartsunk össze, az vagy, ahova tartasz, higgy...., akkor lesznek igazi barátaid, ha a lelked is tiszta, stb...
A kínálat egyre növekszik hullámszerűen, társ ebben a média is (Westend, Hága, Deismann (vagy mi), viszont az embereknek egyre kevesebb lesz/van a pénze, felmérések szerint tudják is.
es az öltözködésnek mi köze az iPhone-hoz
Steve Jobs egy zseni volt, csinált egy jó terméket, mi ezzel a baj?
a kommunizmushoz túl drága, jobb lenne egy állami mobiltelefon, amiből csak egy féle van? de tovabb megyek minek 10 féle cipő vagy kenyér? még képesek valakik pofátlanul megvenni az 500 forintos fél kiló kenyeret amikor pontosan jó lesz nekik a 200 ft/kilós is?
És akkor jon szegény 2es válaszoló aki azt mondja: én fűrészporból készültet eszem, ne bántsatok!
a deisman izé az Deichman, és eléggé budget kategória
se nem drága se nem márkás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!