H&M-be vissza lehet vinni egy termeket, hogyha használat alatt megsérült (rendeltetésszerűen volt használva)?
Konkrétan egy teli bakancsrol van szó, ami nagyon kényelmes es tetszik is, de 9ezer Ft-rol van szó.
Olvastam valahol (de gyakorlatban szeretik az üzletek letagadni a kötelességeiket is), hogy 180 napig adnak minőségi garanciát. De persze ezt sehol sem írjak, vásárlásnál se hívják fel a figyelmet.
Tehát szerintetek a H&M hogyan kezeli ezt a dolgot? Nem szeretnek az ablakon 9ezret kidobni, legalább a levasarolhatosag lehetősége fenn áll?
Persze vissza lehet vinni, ha meg van a nyugtád!
Aztán majd meglátod, hogyan tovább, kérheted, hogy cseréljék ki, vagy ha nem tudják, akkor levásárolhatod vagy kérheted vissza az árát.
Ha nem teszik meg, akkor írj be a vásárlók könyvébe, arra kötelesek hivatalosan válaszolni.
Köszönöm a választ!
Még vásárlás előtt szerettem volna tisztázni a dolgokat. Mert nem szeretek drága terméket venni, úgy ha nem tudom előre a garancia feltételeit.
Levásárolhatom, hogyha tönkre megy a bakancs, ez nekem így megfelel, mert sokat vásárolnék/ok a H&M-ben így megérte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!