Garancián belül van még esélyem ezen cipő cseréjére?
Humanicban vásároltam Decemberben egy nyári Lacoste cipőt, csak mert hatalmas leárazások voltak.
Elő se vettem Áprilisig, ahogy beköszöntött a "jobb" idő, elkezdtem hordani, és alig 2 hónap alatt egy hatalmas hasadás keletkezett az egyik oldalánál, egyből vittem is vissza amíg még Garancián belül van, azt mondták hogy Lacoste-nek nem szabadna így szét mennie, tehát nem egyértelmű hogy ez típus hiba, így vissza küldik a központba, most megkaptam az eredményt és úgy bírálták el hogy én hibámból eredően ment szét, így nem adják vissza a pénzt...... van még mindig a Garanciából esetleg tudok valamit tanácsolni, mert ezt semmiféleképpen sem érzem jogosnak... Valaki aki ért ezekhez a jogi kérdésekhez.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Mivel nem a bolt szakvéleménye h nem jogos a panasz így hiába ir a panaszkönyvbe a bolt jogosan hivatkozik a szakvéleményre ebben az esetben.
A szakvéleményt kell a fogyasztóvédelemnél megreklamálni. Mindenképp kérd el a választ ami a központ küldött és azt meg a cipődet vidd szépen be.... kivizsgálási díj 7000 Ft és kétesélyes.
Mi a 16 ezres cipőnél hagytuk a fenébe mert amellett hogy 30 nap van a válaszukra (addig nincs cipő se pénz) még lehet a 7000 Ft bevizsgálási díj is ugrik.
Én megragasztottam a párom cipőjének (Nike) az orrát meg a fél talpát és hordja amig tudja. Van másik cipője meg vesz másikat ha akar.
Hozzáteszem ez a Nike is úgy lett h az előző Nike 5 hónaposan kinyiffant és 2 hét várakozás után lehetett cserélni mert a kilyukadt légtalppal nem lehetett mit kezdeni. Ennyit a huszonezres márkás cipőkről. Én már a Deichmannál drágábba be se megyek....
Köszönöm a gyors válaszokat!
Igazad van sajnos teljes mértékben, arra kellett rájönnöm az utóbbi években, hogy tök mindegy hol, és milyen márkát vásárolsz, a mostani cipők nem cipők!
Megfontolom a kivizsgálást, mert a cipő am 25 ezer volt még így is.. és ha esetleg én nyerek akkor mi a további ? megkapom a kártérítési összeget, vagy azon felül esetleg valami mély elnézések közepette kihasznált gesztus várható -e ? vagy ne legyek ennyire naiv ? :)))
A Fogyasztó védelemhez is garancián belül kell fordulni ?
csak mert sajnos lejár a garancia 9.én 5 nap múlva
2. vagyok
2 év a garancia vagyis fél év a garancia és plusz 1,5 év a jótállás, ezalatt mehetsz reklamálni :)
Ha neked adnak igazat akkor mivel az üzlet a forgalmazó, tőlük kapod vissza a pénzt vagy személyesen vagy utalással, ezt nem tudom mert ilyenben nem volt részem, elvileg a határozattól számított 30 napon belül :)
Rendben köszönöm szépen még egyszer !
megfontolom akkor :)
Köszönöm, hogy érdeklődsz !! :)
Hát sajnos hagytam az egészet, mert 8 ezer ft lett volna a bevizsgálás aztán kitudja, hogy onnan mi lett volna a további.. de köszönöm azért a segítséget !!! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!