Hogy bírja el a divatipar ezt a hatalmas kommersz
árukészletet?
Figyelt kérdés
régebben a tehetősebbeknek szabójuk volt, aki egyedi ruhát tervezett, most meg van RENGETEG divattervező akik bemutatják ruháikat, tonnaszámra, szinte kéthavonta cserélődnek a divatos elemek,már az egyedi is kommersz, olyan elszomorító az egész...nektek nem?
Divattervező vagyok és elég elkeserítő látni hogy kb évente több száz új tervező kerül ki az amúgy is szűk piacra, és a sulik meg egyáltalán nem segítenek nekik elhelyezkedni...nekem elég nagy mázlim volt hogy el tudtam helyezkedni. Rádásul örök harc folyik a kínai termékek és a minőségi dolgok között...mert ugye mindenki az olcsóbbat veszi de azért minőségit is akar. Szóval vagy olcsón adja a tervező a minőségi dolgát vagy mehet a mekibe dolgozni mert nem veszik a dolgait. Mert akinek van pénze és megteheti ők inkább tényleg márkás holmikat vesznek pl Gucci, Chanel... nem egy friss márka drága dolgait. A másik kiábrándító dolog meg hogy ha megtudják hogy magyar a márka akkor már nem veszik meg mert magyar...inkább lekoppintják..
Innentől kezdve elég szánalmas és kiábrándító a helyzet.
2013. márc. 11. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/3 A kérdező kommentje:
engem a nagy divatházak is kiábrándítanak, még a chanel is, karl tervez kb 60 lookot egy szezonra + akkor ott van még a couture kollekció ss/aw + resort v cruise kollekciók, 1 évben kb 760 ruhát és kiegészítőt gyártanak. minek ennyi?annyira nyereségorientált a mai világ, minél többet akarnak kisajtolni az emberekből,nyilván van olyan aki felvásárolja az egész éves kollekciót, de minek ennyit gyártani? + van még ezen kívűl 1001 másik divatház/tervező, a háromnegyedének minden nagyobb országban van 2 vagy több boltjuk, ha kiszámolod, hogy mennyire sok ruhát gyártanak akkor hányingered lesz.
2013. márc. 12. 14:32
3/3 anonim válasza:
A nagyobb márkák általában azért csinálnak ennyit mert " ők megtehetik". Meg mennyire "gáz " lenne már ha egy évben kiadnának max 1 kollekciót mert kb csak ennyire van igény. Egyszerűen az a helyzet hogy minden tervező/márka überelni akarja a másikat még akkoris ha a ruhák nagyja porosodni fog a pincében x évig. Ez már rég nem a vevők kiszolgálásáról szól hanem az egóról.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!