Vissza kell adniuk a pénzt ha minőségi hibás a ruha?
Figyelt kérdés
1,5 hete vettem egy pulcsit amit össz-vissz kétszer vettem föl, de már bolyhosodik. Sajnálom, hogy vissza kell vinnem, mert egyébként nagyon tetszik színben is, hosszra is, de miután elég drága volt még akciósan is úgy gondolom felesleges tartogatnom. Visszaadják a pénzt anélkül, hogy le kéne vásárolnom, vagy valami utalványt adnának, mert mást most nem vennék ott és az utalvánnyal meg nem érnék semmit, mert egyébként ha nincs akciójuk be sem teszem a lábam, mert elég drága. Bolyhosodás ugye minőségi hibának felel meg?2013. jan. 12. 16:56
2/5 anonim válasza:
A bolyhosodás nem minőséghiba...
3/5 A kérdező kommentje:
Inkább nem akarnak, mert az eladók az eladott ruhák után jutalékot kapnak, sokszor még a garanciát sem mondják meg, hogy hány év.... De szerintem nem kötelezhetnek arra,hogy más ruhát válasszak, hiszen nem azt vettem meg eredetileg. Egyébként az Intimissimiről van szó, ja és kínai a gyártmány....
2013. jan. 12. 17:05
4/5 A kérdező kommentje:
2 x-ri hordásnál sem minőséghiba????? Nem fél éve hordom, csak 1,5 hete...... Normális, hogy valami bolyhosodik, amit eleve nem bolyhos ruhának vettem? Még kinézetre sem bolyhos. Elég fura lenne.
2013. jan. 12. 17:08
5/5 anonim válasza:
Ha valóban minőségi hibás,akkor igen.Ha nem egyértelmű,akkor pedig elküldheti "bevizsgálásra" a fogyasztóvédőkhöz,és ők döntik el,hogyan tovább.Legalábbis mikor még a kereskedelemben dolgoztam így volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!