A Deichmannban vásároltam 16e Ft-ért egy csizmát októberben. Válik az orra. Mi esélye, hogy visszakapom a pénzem?
Gondosan ápoltam méhviasszal,boxoltam, nem strapáltam, erre mindkét orra válik,és beázik,pedig bőr,és varrott a talpa... :S 2 év garancia van rá egyébként.
Érdemes automatikusan a pénzemet visszakérni,vagy fel kell ajánlaniuk a cserét/levásárlást? Igazából a javíttatással sem lenne gondom,csak 16ezernél szerintem elvárható,hogy fél év alatt semmi hibája ne legyen....
Mi tavasszal egy tornacipőt vittünk vissza,de nekünk pénzt ajánlották fel. a cipő 5ezer ft volt.
Lehet nálad a javítás fogják először felajánlani.
Nem,a teljes összeget nem adják vissza!
Bizonyos különbözetet adnak csak vissza,egyébként le kell vásárolni,és az új és a régi cipő különbözetét visszaadják,vagy más esetben te fizetsz rá!
Hű,köszönöm a gyors válaszokat!Főleg,hogy tapasztalatok :)
Előkerestem a blokkot,most látom,hogy november 30-án vettem. Akkor meg pláne gáz hogy válik a talpa...
Nem vagyok az a veszekedős ember, de mivel nem lopom pénzt,így szerintem az lesz,hogy úgy állok hozzájuk,ahogy ők hozzám.
Ha készségesek lesznek,akkor még az sem kizárt,hogy levásárolom,úgyis elkel 1-2 cipő a tavaszra, de ha pöc.sölnek,akkor megjátszom a fogyasztóvédelmis témát,aztán majd meglátjuk.. :) Bár szívem szerint annak örülnék a legjobban,ha kicserélnék egy ugyan olyanra,mert az volt a fő ok,hogy beruháztam rá,mert nagyon megtetszett,és azt akartam hogy valami 2-3 telet kibírjon. Azt se bánom ha 1 hónap mire megérkezik,mert már amúgy is meleg van a csizmához.
Egyébként most jutott eszembe,hogy beszéltem édesapám egyik barátjával,és ő mondta,hogy az üzleteknek első körben fel kellene ajánlaniuk(rendeltetésszerű haszn. esetén) a pénzvisszafizetést,csak ezt szeretik eltussolni. És igaza van,mert ez kb. olyan,hogy veszel 30dkg párizsit,és otthon kiderül hogy romlott,akkor megnyugtat az,hogy adnak belőle még 30 dkg-t?
Megyek és rendet vágok!:D Szóval ti se hagyjátok magatokat!:D
Köszi mégegyszer :)
15.40 vagyok.Én sem vagyok az a visszvivős és asztalra csapós tipus,eddig két alkalommal vittem vissza dolgot egy amit irtam a converse dorko a másik meg egy kabi.Mindkét esetben rövid időn belül ment tönkre és mindkét esetben hibás volt a termék.A cipővel leirtam mi volt,de a kabival kellemesen csalódtam,mert visszavittem és visszakaptam az árát egyből minden szó nélkűl.Amúgy olyat én még nem hallottam hogy nem fizetik ki az egészet.
Ki kell fizetniük azt az árat amiért te vetted.Olyan van hogy ha levásárolod és mondjuk 15 ezer amit vissza kéne hogy kapjál de te mondjuk 16ért találtál magadnak másikat hogy az ezrest ráfizeted,de olyat még sehol nem láttam hogy nem fizetik ki az egészet ha az ők hibája.
Szija,én már eljátszottam a fogyasztóvédelmet,egy ruhával....
Semmi jó nem lesz belőle,se nekik se neked,mert mire elkezdenek foglalkozni az üggyel,komolyan,lejár a garancia...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!