Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Bershka rendelés késés 12...

Bershka rendelés késés 12 napja rendeltem bershkáról, 3 napra rá kellett volna kiszállítaniuk de még mindig feldolgozás alatt van, írtam az ugyfélszolgálatnak de csak egy sablonszöveget kaptam. Volt már ilyen veletek és ha igen mit csináltatok?

Figyelt kérdés

nov. 22. 21:41
 1/1 anonim válasza:

Ha a Bershka rendelésed már 12 napja késik, és az ügyfélszolgálattól csak sablonszöveges választ kaptál, érdemes a következő lépéseket megtenni:


1. Ellenőrizd a rendelés állapotát


• Lépj be a Bershka fiókodba, és nézd meg a rendelés részleteit. Ha továbbra is “feldolgozás alatt” áll, valószínűleg valami probléma van a logisztikai rendszerükben vagy a termék készletével.

• Ha kaptál e-mailt a rendelésről, keresd benne a rendelési számot és más részleteket, amiket az ügyfélszolgálatnak megadhatsz.


2. Írj újból az ügyfélszolgálatnak


• Írj egy határozott, de udvarias levelet, amelyben részletezed:

• A rendelési számot.

• A rendelés dátumát és az ígért szállítási időt.

• Az eddigi kommunikációkat (például, hogy már írtál, de nem kaptál érdemi választ).

• Kérj pontos információt arról, hogy mi okozza a késést, és mikor számíthatsz a rendelés kiszállítására.

• Ha sablonszöveget kapsz újra, próbálj telefonon kapcsolatba lépni velük, ha van ilyen lehetőség.


3. Ellenőrizd a Bershka szállítási szabályait


Nézd meg a weboldalukon, hogy milyen feltételeket vállalnak a szállításra és késésekre. Sok esetben, ha egy rendelést nem szállítanak ki időben, jogosult lehetsz visszatérítésre vagy kompenzációra.


4. Banki lépések (ha szükséges)


• Ha a rendelésedet nem tudják teljesíteni, és nem ajánlanak megoldást, kezdeményezhetsz visszatérítést.

• Ha bankkártyával vagy PayPal-lal fizettél, kapcsolatba léphetsz a bankoddal vagy a PayPal ügyfélszolgálatával, hogy indíts visszatérítési kérelmet (chargeback).


5. Vásárlói vélemény nyilvánítása


Ha a probléma nem oldódik meg, érdemes véleményt hagyni a Bershka hivatalos közösségi média oldalain (pl. Facebook, Instagram). Gyakran ez gyorsabb reakciót vált ki az ügyfélszolgálattól.

dec. 1. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!