Szerintetek a Balázs Rúgások nem undorító?
(A bolt jól néz ki, nem ezzel van a baj)
Szóval “ő egy ügyes, okos ember, megtudta valósítani az álmait…”
De arra senki nem gondol, hogy azok a cipők amiket ő árul, 100, 120 ezer forintért azokat online 80-90-ért is meg lehet venni. Azt mondják, érdemes oda menni, mert az online boltokban ezek a cipők soha sincsenek raktáron. De pont azért nincs raktáron, mert az ilyen emberek mint Balázs, felvásárolják ezeket a cipőket. Ez nem bunkóság, vagy undorító?
Másik meg, hogy ez az ember a videók alapján egy lélektelen NPC. Pl;
Alekosz kérdésére a válasz:
-Ez mennyi ez a cipő?
-100k
-És miért ennyi?
-Hát mert Nike.
… “hatásszünet” …
-Melyik celebbel mennél el nyaralni?
Ez most komoly? Semmit nem tud a cipőkről és a cipők múltjáról. Nem ad semmi információt róluk a nézőknek és a vendégeknek, csak azt hogy “fehér”, meg hogy “Nike”.
Szerintem teljesen megöli a Sneaker kultúrát, és a jelentését.
Nem szeretném megsérteni, de elég érdekes, hogy senki nem szólal fel ez ellen.
Ti mit gondoltok erről?
1.: Csináld utána, ha ennyire egyszerű a dolog!
2.: És ki vesz online cipőt/ruhát? Próba nélkül, szemrevételezés nélkül, én biztos nem, főleg, ha drága holmiról van szó, és ciki vagy sem, nekem 100 sok pénz.
3.: Ér-e annyit egy cipő? Ha azt veszem, hogy egy kézzel készült, kígyóbőr csizmám volt 150, akkor egy utcai cipő nem. De ugye a "MÁRKANÉV" meg a "VILLANTÁS". Tudod, ha nem Ájfos a telód, nem Nájki a sportcipőd, ha nem Faljráven a táskád,... Egy jobb Seiko búváróra is pont olyan jó mint egy Rolex Submariner, de a Rolexért lexopnak, a Seikoért leköpnek a csajok.
(Teljesen kívülálló vagyok ebben az úgynevezett sneaker-kultúrában)
Az, hogy jól megy a boltja annak én személy szerint örülök, egy klasszikus kereskedelmi modellt látunk, amikor valaki elkezdi kicsiben és felépít egy brandet.
Nálam csak az az aggályos vele kapcsolatban, hogy megint lett egy tartalomgyártó / influenszer, aki konkrétan a 10-16 éves korosztálynak, valós értékteremtés nélkül felépít egy olyan világot, amiben az az iskolás kissrác lesz a tápláléklánc tetején, amelyikük apja a legmenőbb (=legdrágább) sneakert veszi meg. Ahelyett, hogy közvetlenül inspirálna, bemutatva az üzleti életet, a videók konkrétan a celebekkel való lepacsizástól a kötelező sablonkérdéseken át halad egészen a végén a bankkártyacsippantásig. Társadalmi értéke nagyjából egy Szabó Péter flexelni akaró iskolásoknak készült verziója.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!