Shein csomag visszakérése?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy csomagot. Előző héten 2x próbálta kézbesíteni az Express One, de nem tudtam egyszer sem átvenni. Megnéztem a csomagom állapotát és azt írják, hogy visszaküldték az eladónak. Valaki tudja, hogy tudnám visszafordítani a folyamatot? Elég nagy szükségem lenne a csomagra, arról nem is beszélve, hogy nem kis pénzről van szó. Próbáltam a Shein chatbotjával beszélni, de semmi hasznosat nem találtam.2022. dec. 13. 08:31
1/3 anonim válasza:
Nem a chatbottal kell beszélni hanem az ügyfélszolgálattal. Ha ledumáltad a problémát a chatbottal akkor ír valami olyasnmit hogy "contact agency".
És azt már nem tudod visszafordítani. Visszamegy szépen a csomag a raktárba Kínába és majd felveheted az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot hogy utalják vissza a pénzed.
Az Express One-nak van másnapra átirányi funkciója is, illetve csomagpont opicó. Mindezek mellett bármikor felhívhattad volna az ügyfélszolgálatukat, hogy "hé, figyi, nem vagyok ma-holnap itthon, de 2 nap múlva jöhettek".
3/3 anonim válasza:
2/2-nek, azert mert ezeknek a mo*skos cég one expressnek nincsen automatája, én is ilyen hibába vagyok most!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!