Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » H&M rendelés visszaigazolás?

H&M rendelés visszaigazolás?

Figyelt kérdés
Rendeltem két ruhát még a múlt héten. Kaptam egy rendelés visszaigazoló e-mailt, de azóta semmi hír nincs róla, plusz a H&M app-ban a rendelések címke alatt azt mutatja, hogy még semmit sem vettem. Miért? Akkor meg sem fogom kapni?
2022. okt. 10. 10:46
 1/5 A kérdező kommentje:
Számlát sem küldtek.
2022. okt. 10. 10:47
 2/5 anonim ***** válasza:

[link]

06 800 888 55

2022. okt. 10. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

2-es válaszoló vagyok.

"A megrendelések jelenlegi nagy mennyisége miatt néhány iOS felhasználónk nehézségekbe ütközhet, amikor megrendeléseit az alkalmazáson keresztül adja le. Javasoljuk ügyfeleinknek, akik iOS felhasználók, hogy a jobb vásárlási élmény érdekében használják a weboldalt számítógépükön, laptopjukon keresztül. Amennyiben az összeg zárolásra kerül és nincs visszaigazolás a megrendelésről, biztosítjuk Önt, hogy ez automatikusan feloldásra kerül (rendelkezésre álló pénzeszközök formájában) néhány munkanapon belül, bankja politikájától függően."

2022. okt. 10. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Elérhetetlenek, próbáltam már.

Amúgy ja, lehet a Glamour napok miatt sok megrendelést kaptak és még nem dolgozták fel?

2022. okt. 10. 10:53
 5/5 A kérdező kommentje:
Én kaptam visszaigazolást, csak számlát nem.
2022. okt. 10. 10:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!