Miért nem találom a shein csomagomat?
December 15-én rendeltem onnan. 19-én írta azt az alkalmazás hogy Hollandiában van.
És ugye ilyenkor már odaírja a csomagszámot meg hogy melyik futárcég szállítja ki. Eddig mindig DPD hozta, de most Express One van oda írva.
A gond a következő: Bárhova írom be a csomagszámot (akár az Express one oldalára, nemzetközi csomagkövetéses oldalra, de még a DPD-vel is próbálkoztam) azt írja ki hogy nem létezik ilyen csomag.
Elvileg december 30 és január 1 között kéne megjönnie. Addig még van idő, de azért a csomagot “látnom” kéne szerintem. Valaki járt már így?
Próbáld meg ide beírni a tracking numbert, ez átfésüli a legtöbb futárcég oldalát.
Szia!
Megjött végül a csomagod? Most én is így jártam, hogy DPD helyett Expressone, és nem aktív a track.
De jó😥😥😥 én ugyanígy jártam!
Olyan mintha nem is rendeltem volna semmit.
Valaki végül megkapta a csomagját?
6, Nekem is késik, nem tudom, mi van most futáréknál. 16-20 között kellett volna jöjjön, 17-én Hollandiába ért, azt látom, azóta se kép se hang, pedig onnan két nap szokott lenni.
Nem tudom, neked mióta késik, én adok még nekik pár napot. :) De Sheinen tudsz írni az ügyfélszolgálatnak, ha gond van, nagyon korrektek és gyorsan reagálnak.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!