H&M-ből rossz terméket küldtek?
Figyelt kérdés
Rendszeresen rendelek onnan évek óta, főleg a gyerekeimnek, eddig semmi gond nem volt.
Ma viszont kibontottam a csomagot és az egyik baba ruha helyett egy napkalap volt a csomagban, ami méretben is teljesen más, mint ami jó lenne, de a számlán viszont a baba ruha szerepel és ki is fizettem a ruha árát. A napkalap nyilván fele annyiba se kerül.
Az ügyfélszolgálatot hívtam, eddig eredménytelenül.
Hogy tudom bizonyítani, hogy nem az volt a csomagban amiért fizettem?
2021. jún. 2. 10:02
1/2 anonim 



válasza:





Visszaküldöd azonnal és bejelölöd a papírkán hogy nem jó terméket kaptál. Azt hiszem van rajta ilyen opció.
2/2 A kérdező kommentje:
Igen, köszi. Közben nagy nehezen felvették a telefont.
2021. jún. 2. 10:42
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!