Miért van sokkal többféle ruha a H&M webshopban, mint az üzletben?
Netes forgalom után más járulék bevétel van.
Amúgy egyszerűbben: nem rohad a nyakukra, nem kérdezi mindenki, hogy "van ilyen ebben a méretben", nem is férne el minden ruha, valamire nincs akkora kereslet, hogy megérje a logisztikát stb.
"van ilyen ebben a méretben"
Már a munkát végezni is derogál az eladóknak vagy mi?:D Az a dolga többek között, hogy udvariasan válaszoljon az ilyesféle kérdésekre.
Kedves #3!
Dolgoztam bolti kisegítőként (diákmunka). A betanításomat azzal kezdte a főnököm, hogyha valaki megkérdezi van-e más méretben, színben, mintában akármiben azt kell válaszolni, hogy csak az van, ami ki van helyezve az üzletben, vagy próbálja meg a webáruházban.
Mindenki nagyon cuki ezzel a "dolgozó van a vevőért" álomképpel, de ez maximum a kis vállalkozókra igaz, akiknek nincs akkora vásárló körük, mint egy New Yorkernek, H&Mnek, Sinsaynek, Takkonak.
„ Mindenki nagyon cuki ezzel a "dolgozó van a vevőért" álomképpel“
Érdekes módon nálunk fejlettebb országokban, például Japánban, tényleg sikerült elsajátítani ezt:)
Egyébként én is foglalkoztam évekig ügyfelekkel, vevőkkel.
Többször jelezték hálásan középkorú öltönyös vállalkozók, nyugdíjas nénik, vagy egyetemista diáklányok hogy mennyire szokatlan ilyen minőségi és odaadó kiszolgálást megtapasztalni:D
És nagyon köszönik, hogy még van ilyen.
Eléggé hozzá lettek szoktatva a nyers módihoz az emberek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!