Tényleg gáz a nagy márkajelzés/logó a ruhákon?
Attol fugg hogy nez ki es mirol van szo.
Pl a NASA-s pólóknak ez a vedjegyuk, es szerintem rohadt jol neznek ki.
Ellenben ha egy polora 200as betumerettel ravan nyomtatva hogy BMW az mar kevesbe ízléses.
En egyebkent szeretek turikban retrobb cuccokat vásárolni, regen nagy divat volt, szerintem alapvetoen a legtobb jol nez ki. A körítéstől fugg
igen, szerintem rettentően hivalkodó.
a legtöbb normális embert nem érdekli hogy milyen márkájú a rajtad lévő cucc, nem értem hogy a nagy divatházaknak hogy jött ez a márkajelzés imádata (lást a calvin klein cuccokat hatalmas eltéveszthetetlen CK jelzéssel, Louis Vuitton teljes mintázatot, etc). A kicsikkel nincs bajom, pl amikor a Chanel egy egy csattra rakja rá a jelét, vagy amikor csak kis jeles tommy hilfiger van.
De én úgy érzném magam mintha fizetnék azért hogy reklámtábla legyek ha olyan hatalmas márkajelzéseket hordanék.
A másik oldalról pedig, sokan vesznek hamisítványt ami még gázabb. Annyira azért nem nehéz megismerni valakit, hogy meg tudd ítélni, megengedheti magának az igazi nagy márkákat vagy nem. Ilyenkor megkérdezem magamtól, hogy miért is olyan fontos neki az a márkajelzés? Többnek hiszi magát a miatt? Ő ez alapján ítéli meg az embereket? Mert akkor nagyon nem szimpatikus.
Amit az első ír, a NASA logó, az mondjuk már a popkultúra része, kicsit más téma már, mint a divatházak/divatmárkák logói amiről én beszéltem. Habár ha valaki nem érdeklődik az űr, űrkutatás iránt és úgy vesz fel nasa logós ruhát, szerintem az már gáz. Kb mint azok akik Nirvana meg Ramones pólókat hordanak úgy hogy egy számot sem ismernek tőlük.
Köszi a válaszokat.
#3 igen, pl. A CK-ra is gondoltam, főleg ott jellemző a hatalmas felirat, de más márkáknál is. Én sem értem, én is azt hallottam, meg olvastam különböző stílussal foglalkozó oldalakon, hogy gáz a nagy márkajelzés, de valamiért mégis nyomatják a gyártók.
Arra gondolok, hogy a ruha viselője így mutogathatja magáról buliban stb. hogy neki volt 20 ezer forintja egy pólóra, vagy nem tudom, habár már hamisítják is ezeket. Ez talán 25 év alatt "menő", mert főleg náluk van ez.
Szerintem is gáz, prolis. Az az ízléses, ha csak kicsi márkajelzés van rajta, vagy akár egyáltalán nincs, mert bizonyos drága ruhákról jelzés nélkül is tudni, milyen márka.
A CK-nak is vannak visszafogott darabjai. Mindegyik márkának vannak, csak nem a hatalmas Gucci logósat meg a fél pólónyi méretű lóval ellátott Ralph Laurent kell venni, mert ezek úgy néznek ki, mintha a török piacról szerzett hamisítványok lennének.
"Számomra fontos, hogy a márka mondanivalójával tudjak azonosulni."
Mert mi a mondanivalója egy adott márkának? Én azt látom, hogy az összes márka ugyanolyan sablon ruhákat gyárt. Pl. minden prémiummárkának az ingjei ugyanolyan színűek, mintázatúak, csak a bal oldalán mell fölött egyiknek lovagló figura van, másiknak kék piros csík, a harmadiknak Boss felirat. Ebből hogy derül ki a mondanivaló?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!