Levásárolhatom a kabát árát ha mindig becsípődik a cipzárja?
Karácsonyra kaptam egy Retro kabátot megvan a blokk is róla. Első héten már becsípte a cipzár aztán utána folyamatosan , volt hogy úgy kellett levennem mint egy pulcsit mert annyira becsipodott hogy nen engedte el :D szoval bem tudom használni ...
Levásárolhatom szerintetek az árát ? Ha megvan a blokk? Csere már biztos nincs ugyanolyan kabát meg ugyanolyat amugy se akarok mert annak is sz@r lesz a cipzárja.
29ezer ft volt.
Karácsonyra kaptad, most március van.
Szerinted..?
Ha első héten láttad, hogy gond van, első héten kellett volna visszamenni az üzletbe és cserét kérni.
Szép is lenne, ha az egész szezonban hordott kabátot mindenki visszavinné tavasszal, hogy már nem kell, adjatok az árából tavaszi ruhát...
Fel ev a jotallas. Eddig nekik kell bizonyitani,h az egy jo kabat.
Fotozd le es videozd le ah nem mukodik a cipzar.
Valszeg javitani nem kepesek. Kicserelni a hiba miatt nem lehet/nem celrsvezeto.
Igy penz jar vissza!!!
Bizonyos esetekben a vállalkozás a fogyasztási cikk cseréjére, ha pedig ez nem lehetséges, a vételár visszafizetésére lesz köteles a következők szerint:
ha az első javítás során kiderül, hogy a cikk nem javítható, és a fogyasztó másként nem rendelkezik;
ha a jótállási időtartam alatt a cikk három javítás után ismét meghibásodik, és a fogyasztó eltérően nem rendelkezik; valamint, ha a fogyasztó nem igényli a vételár leszállítását, és nem kíván javítást;
ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30 napig nem kerül sor.
A cserére, visszafizetésre 8 napon belül sort kell keríteni.
A fentiek nem vonatkoznak bizonyos fogyasztási cikkekre (pl. elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, motorra, autóra stb.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!