Hány év garanciát add pl a gucci vagy dolce & gabbana?
Biztos lehetsz benne, hogyha veszel egy 5000 Eurós kabátot, megreklamálod és jogos, akkor azt úgy is fogják kezelni a Guccinál vagy a D&G-nál ahogy kell... Garancia ide vagy oda. Meg fogtok tudni egyezni, nem fognak elküldeni a halál f@szára.
Egyébként szerintem ugyan azok a törvények, szabályok vonatkoznak ezekre is garancia / jótállás / szavatosság téren, mint bármelyik másik divat témakörben mozgó / árusító üzletekre. Mondjuk egy Zarára. Nézz utána.
Amúgy 3-as komment meg ez a tipikus bullshit...de utálom te... "Nem az a vásárlóközönség, akik ezen problémáznak". Ebből látszik, hogy lószart nem tudsz te semmiről :D. Csak böfögöd be ide az általánosításokat. Gyűlölöm az ilyen embereket. Autóknál is mennyit hallom ezt... "Ennél a kocsinál nem számííít"... Nem a lóf@szt nem. Miért ne számítana?
Vesz valaki másfél millióért egy valamit, és kiderül róla hogy kuka az egész? Szerinted vállat von? Még ha kőgazdag is. Lószart... Sík hülye vagy esküszöm. Nyilván ne Conor McGregorbol meg LilPumpból indulj ki, akik szarják a pénzt... Ő nem fog a D&G-nek írogatni e-maileket az biztos.
De kicsit gondolkodj emberibb szinteken. Azért Dolce Gabbana-nál is lehet venni olyan cuccot, amit ha akarok, most felmegyek, azt megrendelem mint egyszerű ember. Nem kell milliárdosnak lenni hozzá, meg Oroszország miniszterelnökének hogy felmenj egy ilyen oldalra, és rendelj valamit. Nem minden kerül ám ott se 5000€-ba. Ne ebből indulj ki...
Nekem is van D&G pólóm. Szerinted vállat vonnék ha egy nap után elengedett volna a varrása? Hidd el... Számít.
5 Persze, akkor érvényesíttesd csak a garanciát. Magadat utáld nyugodtan. Igazán hülye vagy, ha egy lspon emlegetsz egy szar ruhát egy autóval.
"Egyébként szerintem ugyan azok a törvények, szabályok vonatkoznak ezekre is garancia / jótállás / szavatosság téren, mint bármelyik másik divat témakörben mozgó / árusító üzletekre. Mondjuk egy Zarára. Nézz utána."
Ja, szerinted. Magyarul fingod sincs miről dumálsz, csak okoskodsz a kérdező kontójára. A zarában amúgy elvileg 6 hónap garancia van, de nem nagyon adják vissza az árát semminek.
Ja igen. Tehát ha nem említik, akkor az azt jelenti, hogy nincs :D. És még én vagyok a gyökér :D.
Tehát ha becsomagolva kapsz egy pólót, aminek hiányzik a fele, akkor te azt nem reklamálhatod meg jogosan, merthát nincs leírva...
A Zarában nem nagyon adják vissza az árát semminek? Attól függ mennyire vered az asztalt, és milyen szituációban vagy. Nyilván érdekük minél kevesebb reklamációt visszautasítani, hogy ne kelljen pénzt visszaadni / terméket cserélni. Pont egy Zarában biztos vagyok benne, hogy úgy fogják kezdeni, hogy nem. Ebbe az emberek 60%-a kapásból bele is nyugszik...
Ezzel már nyernek.
Valóban nem tudom pontosan, mert nem vagyok jogász. De láthatóan több közöm van a dolgokhoz, mint neked :D.
"A termék esetleges károsodásáért a felelősség – a feladástól egészen az áru átvételéig – a kereskedőt terheli.
Ha tehát az Ön által online, katalógusból vagy telefonon rendelt, házhoz szállított áru hibás vagy nem működik rendeltetésszerűen, Önnek jogában áll a termék javítását vagy cseréjét kérnie a kereskedőtől, ha pedig egyik sem lehetséges, Ön árengedményre vagy a teljes vételár visszatérítésére jogosult.
Ne feledje, hogy Önt mindig megilleti a díjmentes 2 éves szavatossági idő. Ezt a kétéves garanciát minimumjogként írja elő az uniós szabályozás – előfordulhat tehát, hogy az az ország, ahol Ön él, hosszabb ideig biztosít védelmet."
Nesze. Nem gondolom, hogy ez alól a ruházati eszközök kivételt képeznek. Ha igen, linkelj más evidenciát.
Üdv,
8 Hiába fellengzősködsz, nem a becsomagolt póló felére értendő a garancia. Ha egy darab téglát kapsz, nem azt amit fizettél, akkor reklamálsz, ennek a minőségi garanciához semmi köze. Hanem a hibátlanul átvett termék használat utáni garanciájáról volt szó.
Mivel bizonyítékod nincs arra amit írtál, ezért nem nekem kell, hogy bármit is megcáfoljak.
Jaaa? :DDDD Akkor már értem miért vagy ilyen hülye.
És te egész eddig ezen vergődtél. Még leírni se tudtad mire gondolsz, most nyögted ki.
Jahogy """minőségi garancia"""... Ami alatt azt érted, ha valamilyen ruha, cipő tönkremegy mondjuk 1 év használat után, holott bírni kéne 1 év 2 hónapot? :D Akkor azzal mit csinál a kedves eladó? Semmit.
Ruhánál ilyen nincs. Vagy hogy gondolod? Leeszed a ruhát, vétel után 8 hónappal, majd megreklamálod? Vagy ha 112 mosás után kijön belőle 2 cérna? Akkor visszamész a Guccihoz? Hát bizonyítsd be mint felhasználó, hogy rendeltetésszerűen használtad, hordtad, mostad, vasaltad satöbbi. Életbe nem fogod. Ilyen nincs...
Olyan van amit leírtam. Ha termék átvételekor (hordás előtt) detektálsz olyan hibát, eltérést, nemmegfelelősséget, aminek nem kéne ottlenni, rossz méretet, színt, típust, anyámkínja.
Ha te egy hibátlan terméket kapsz készhez (ismétlem, RUHÁT, nem elektromos eszközt aminek működnie kell), onnantól kezdve rád van bízva, hogy hogy kezeled. Ott nincs semmi beígérve... Ruha. Megkaptad? Meg. Olyan amilyen rendeltél? Olyan. Van rajta hiba átvételkor? NINCS. Akkor onnantól kezdve mit akarsz reklamálni? Veszett fejsze... Ilyeneket nagyon ritkán fogadnak el, bárhol. Ilyenekkel visszamész egy Zarába, persze hogy elküldenek. Máshol is el fognak.
Amúgy meg nincs bizonyítékom arra amit írtam? Azt egy oldalról másoltam B+... Azért van idézőjelben. Az europa.eu oldalról / vásárlókat megillető jogokból másoltam ki... Mit kell ebben bizonyítanom? Komolyan mondom, mintha lóval kártyáznék. Hány éves vagy őszintén? 15? Be kell neked bizonyítanom egy fogyasztóvédelmi szabályt... Beszarás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!