Szerintetek korrekt ha egy webshop elkéri a postaköltséget csere vagy új termék küldése esetén?
Figyelt kérdés
Néhány webshopnál láttam azt, hogy ha nem jó a méret vagy esetleg hibás a termék, vagy nem azt küldték amit kellett volna, akkor vissza kell küldeni amit kaptunk, de ennek a postaköltségét nekünk kell állni. Vagy ha új terméket küldenek akkor annak a feladási díját.
Méret probléma esetén még megértem ezt de ha kapok egy hibás vagy teljesen más terméket, miért én fizessek 2x postaköltséget mikor ők hibáztak? Számomra ez lehúzás
2020. febr. 20. 22:12
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A legtöbb webshop elkéri a postaköltséget, annak ellenére, hogy nyilvánvalóan nem a vásárló hibájából kell cserélni. Szerintem pofátlanság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!