Online vásárlás, tönkrement cipő, számla nincs meg, reklamálhatok?
Figyelt kérdés
Online vásároltam a cipoplaza.hu-ról 3 hónapja két cipőt. Az egyik tönkrement, nincsen meg a számla. Arra hivatkozik a cipoplaza, hogy számla nélkül (amit cipőkkel küldtek) nem fogadják el a reklamációmat. Igaz ez? Hiszen online vásároltam és van a vásárlásomnak elektronikusan nyoma.2017. szept. 18. 16:08
1/3 anonim válasza:
igen, számla akkor is kell.
de pl az emagnál letölthető a számla. a termék mellé nem is teszik oda, hanem le kell tölteni a saját fiókodból.
itt nem? saját fiókodba ha belépsz, ott nem éred el?
2/3 A kérdező kommentje:
sajnos nem, csak papír alapú számla volt ,de nem találom, lehet véletlenül kidobtam :(
2017. szept. 18. 17:09
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!