Ilyen esetben mit lehet tenni? (internetes rendelés)
az ASOS-ról rendeltem egy nyakláncot, késve érkezett meg, (kb. 1 héttel később), és ráadásul hibás, a doboza totál tönkrement szállítás közben és maga a termék is rossz állapotban van.
Az oldalon találtam egy olyan opciót, ha hibás a termék, akkor ki lehet cseréltetni (ami nálam nem játszik mert már ez a termék kifogyott), vagy lehet kérni olyat, hogy visszautalják az összeget... ha azt kérem, hogy visszautalják, akkor vissza kell küldenem a nyakláncot is?? mert az meg igazából tetszik, talán javítható állapotban van, úgyhogy visszaküldeni nem szeretném.. valakinek tapasztalata hasonló esettel kapcsolatban van?
a faq-tnéztem, de természetesen a refunddal kapcsolatban nem írtak semmi használhatót :D
de közben jobban megnéztem, és másbaja is van,még csak a színei sem passzolnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!