Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Ilyen esetben mit lehet...

Ilyen esetben mit lehet tenni? (internetes rendelés)

Figyelt kérdés

az ASOS-ról rendeltem egy nyakláncot, késve érkezett meg, (kb. 1 héttel később), és ráadásul hibás, a doboza totál tönkrement szállítás közben és maga a termék is rossz állapotban van.

Az oldalon találtam egy olyan opciót, ha hibás a termék, akkor ki lehet cseréltetni (ami nálam nem játszik mert már ez a termék kifogyott), vagy lehet kérni olyat, hogy visszautalják az összeget... ha azt kérem, hogy visszautalják, akkor vissza kell küldenem a nyakláncot is?? mert az meg igazából tetszik, talán javítható állapotban van, úgyhogy visszaküldeni nem szeretném.. valakinek tapasztalata hasonló esettel kapcsolatban van?


2015. febr. 13. 15:01
 1/2 anonim ***** válasza:
nem asos-os, hanem ebay-es tapasztalat alapján nem kell szerintem visszaküldeni. de úgyis megírják, ha szeretnék visszakérni, és bármikor elállhatsz a dolog mellől. szerintem rendben lesz, pénzt megkapod, árut megtarthatod. : ) faq-ban nem írnak ilyesmiről is?
2015. febr. 13. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

a faq-tnéztem, de természetesen a refunddal kapcsolatban nem írtak semmi használhatót :D

de közben jobban megnéztem, és másbaja is van,még csak a színei sem passzolnak...

2015. febr. 14. 12:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!