Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Csak velem szórakoznak az...

Csak velem szórakoznak az Avon-nál?

Figyelt kérdés
Tanácsadónő vagyok, már kb 2 éve. Idáig soha nem volt semmi gondom velük. De kb 4 hónapja folyamatosan. Nyáron rendeltem egy napvédő spray-t, kiütéses lettem tőle, visszaküldtem. Ugye annyival kevesebbet kellet befizetnem, ők 2x adták vissza a termék árát, és utána tőlem követelték, hogy fizessem már be. Rendeltem egy kék csillogó szemceruzát, egy matt feketét küldtek helyette. Rendeltem egy rúzsmintát, kiszámlázták, de nem jött meg. Visszaküldtem 2 szemceruzát, egy korrektort, ebből csak 2 terméknek az árát kaptam vissza, a 3. ára sehol, és a termék sincs nálam, mivel már visszaküldtem. Egy csomószor telefonáltam már a központba, de már kezd ráfizetés lenni nekem ez az egész, lassan nem éri meg megoldani a problémáimat,mert ha sikerül megoldani, akkor az a pénz elmegy a telefonálgatásokra... más is tapasztal ilyet az Avon-nal?
2014. dec. 13. 19:32
 1/6 anonim ***** válasza:
Anyu tizenX éve tanácsadónő, de semmi kellemetlenséget nem tapasztaltunk még. Mondjuk 4 hónap alatt ennyi mindent nem is küld vissza, szerintem ezt nem igazán díjazzák. Szóval nálunk problémamentes a rendelés. Viszont a helyedben ilyen esetben a csomagküldő előtt bontanék küldeményt, ha bármi gáz van, át se venném.
2014. dec. 13. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Egy volt osztálytársam anyja is Avonozott, semmi jót sem tudott mondani róla.
2014. dec. 13. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Én is avonozok, és nekem is néha elrontják a rendelésemet...a múltkor speciel egy rúzs helyett egy teljesen más rúzst küldtek (az absolute rúzs helyett a perfect kiss-t, egy világos rózsaszín helyett a korallt), és amikor először szóltam miatta az volt a válasz, hogy "kérdezzem meg a vevőt, hogy biztos nem jó-e ez a termék neki"...másodszor mikor írtam viszont ingyen kicserélték nekem, szóval nem volt gond...aztán olyan is volt, hogy quattro szemhéjpúdert küldtek szemceruza helyett, azt egyből visszavették, meg hogy duplán számlázták fel nekem a csekk befizetési díjat, de mikor szóltam azt is rendbetették...

Mondjuk olyan is volt, hogy elfelejtették a mintáimat küldeni, aztán elküldték őket hiányosan - kidobott pénz az is azért nagyobb mennyiségnél...de már nem volt kedvem nekem se írni miatta, se telefonálni...


Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy emberek, ők is hibázhatnak (lehet néha még direkt is így próbálják az emberekre sózni a termékeket?), és végülis akárhányszor szóóltam nekik, mindig segítőkészek voltak...(mondjuk volt olyan termék, amit fél év után sikerült kiküldeniük csak, mert mindig elfelejtették postázni, de felszámolták...).

2014. dec. 13. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Timi179 ***** válasza:
45%

Vezető koordinátor vagyok az Avonnál több mint 9 éve!

Szándékosan semmit sem tesznek a kollégák a központban, ebben biztosak lehettek! Az hogy ilyen viszonylag rövid idő alatt belefutottál több kellemetlenségbe az sajnálatos, de semmi esetre nem szándékos!

Emberek vagyunk és hibázunk, de az ügyfélszolgálat mindig mindent pozitívan elbírál és elintéz!

Emiatt valóban telefonálni kell, de írhatsz emailt is, az lehet olcsóbb, de nem gyorsabb!

A visszaküldött termékeidet a visszaárulap másolati példányával tudod igazolni, ha azt megőrizted jogos a reklamációd és helyt tudsz állni!

Ha valamilyen termék helyett más terméket kapsz az csomagolási hiba, az ügyfélszolgálat jóváírja, kicseréli neked!


Csak hogy kicsit humánusabban lásd a dolgokat: a Gödöllő központban volt szerencsém már többször is végigjárni a raktárban a dobozok csomagolásának, termékek bekerülésének az útját, hát... nem egyszerű!

Tudd, hogy óránként 300 csomag készül el, ami nem kevés! 1-1 kolléganő a futószalag mellett állva van hogy 200 termékért felelős! Úgy képzeld el, hogy áll a szalag mellett és előtte is mögötte is a polcon 4 sorban termékek! Nagyon sok! Így könnyen előfordulhat hogy az egymás mellett lévő rúzsokból mellényúl és elnézi az árnyalatot, vagy a szemceruza színét! Bár kódok alapján szedik ki a termékeket, de hibázhat a terméket betöltő kolléga is, ha rosszat rak a helyére!

Ezek mind mind emberi tényezők, de ezt csak akkor tudod másképp látni, ha azt is láttad amit én!!! :-)


Nekem és a csapatomban is vannak hibák, én is kaptam már más terméket és olyan is volt hogy leszámláztak valamit de mégsem került be a dobozba, vagy valami nem került be de volt olyan amit nem rendeltem meg, ezeket a problémákat megoldja az ügyfélszolgálat!!!


További jó avonozást!!!

2014. dec. 16. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Szörnyű az Avon ügyfélszolgálata. Abszolút nem fontos szàmukra az üf. Van ilyan emailem, amire fél év után se kaptam választ. Most is kb egy hete várom.

Emiatt senkinek se ajánlom az Avont.

Nem fogjak fel,hogy az üf szolg.os bérek a vásárlásokból jönnek. Ha a tanácsadók nem vásárolnának, nem volna pénz az ő fizetésükre sem.

A termékek még elmennek, de ezek miatt tutti, hogy nem fogok nagyban vásárolni és senkinek se ajanlom.

Lehet a vezetéssel van baj.

2017. dec. 19. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Én voltam 2017 dec. 19 n.

Azóta kaptam választ, úgyhogy már nem tartom annyira rossznak őket.

És lehet h még fogok vásárolni.

2017. dec. 19. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!