Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Milyen epilátort ajánlanátok?...

Milyen epilátort ajánlanátok? Egyáltalán megéri vennem egyet?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok a témában. Nagyon erős (férfias) szőrzet van a karomon is, a kezemen. Az állandó gyantavásárlás elég drága. Mennyire lenne nekem jó megoldás az epilátor? És ha ajánlanátok, milyen márkát (nem túl drágát)?

2014. jún. 12. 18:45
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Nekem phillips-em van, és nem csak nagyon praktikus (egyébként igen megéri, persze az ára majd évek múlva fog feltűnni, hogy nem gyantára/borotvára költöd, hanem egyszer elég megvenned és jó esetben hosszú évekig meg lesz), de iszonyatosan szép is...Az enyém ilyen virágmintás, imádom...5 éve használom, és még semmi baja nincs...:D

Akciósan 9000 volt anno, de nagyon megérte...még szerintem minimum ennyit ki fog bírni, ha nem többet...:D

2014. jún. 12. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Nekem Rowenta van, és nagyon szeretem. Jó, hogy 9 vagy 10 ezer volt.

Előtte Braun volt, de 12 év után tönkrement, így kellett egy másik. Az is jó volt, de a mostani gyorsabb, mert több rajta a csipesz.

Ilyen az enyém:

[link]

2014. jún. 12. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Erős szőrrel kevés epilátor tud megküzdeni, tudom mert nekem is olyan a szőröm és egyedül a Braun Silk Epilek a jók rá, főleg az újabb fajták, a többi epilátor vagy nem szedi ki vagy eltépi a szőrt. Szóval ha olcsót akarsz akkor maradj a gyantánál, 300 ft-ért lehet venni patront, neked az drága? Az elég 3-4 alkalomra is. Normális epilátor meg 15-20ezernél kezdődik.
2014. jún. 12. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu