Hová tűnt a facebookos Audrey Shop?
Figyelt kérdés
Napok óta nem érhető el az oldal, az Instagram fiók is megszűnt, tudja valaki, mi lehet a háttérben?2014. márc. 27. 18:24
1/12 anonim válasza:
Szia! Én még április 30-án rendeltem tőlük, május 4-én válaszoltak (emailben), hogy hova kell küldeni a pénzt, és másnap utaltam is nekik, 12.000 forintot. Utána írtam egy e-mailt hogy utaltam a pénzt, de erre csak egy automatikus üzenetet kaptam..ma néztem, hogy eltűnt az oldaluk. Remélem nem így húzzák le az embereket, azért nem kevés pénzről van szó. Te rendeltél már tőlük?
2/12 anonim válasza:
Én is rendeltem tőlük,de már március elején,és azóta nem jött meg a cipőm.Valmikor nekem is az automatikus üzit küldi...nekem ez nagyon gyanús
3/12 A kérdező kommentje:
Ez nem jó hír, sajnálom, hogy így jártatok. :/ Én szerencsére kimaradtam ebből, kinéztem egy cipőt pár nappal, mielőtt eltűnt az oldal, aztán amikor írni akartam neki, akkor láttam, hogy már nem létezik az oldal. Egyébként azóta utánajártam a dolgoknak, és sokkal jobban megéri, ha magunknak rendeljük a dolgokat ebayről vagy aliexpress.com-ról, mert így nincs rátéve több ezer forint haszon. Remélem, visszakapjátok a pénzeteket, jobb esetben kézhez kapjátok a csomagot!
2014. máj. 22. 10:00
4/12 anonim válasza:
Sziasztok!
Én április 21-én rendeltem 4 cipőt, szóval nem kevés pénzt utaltam előre.. Én nem automatikus e-mailt kaptam, hanem sima visszaigazoló emailt. Néhány napja gondoltam szétnézek az oldalán, hogy vannak-e új cuccok és akkor vettem észre, hogy eltűnt az oldal, rögtön írtam neki emailt, amire természetesen nem érkezett válasz, azóta még 2x írtam, de szintén semmi reakció. Már teljesen elkeseredtem, és azon gondolkoztam hogy milyen módon tudnám feljelenteni, vagy kideríteni, hogy egyáltalán ki a másik fél, de ma megérkezett 1!! cipő. A maradék 3-ról még mindig semmi hír, de bizakodok, hogy azok is előkerülnek
5/12 Tina1983 válasza:
Sziasztok! Én màrciusban fizettem neki, és még semmi! Mondjuk nekem válaszolt, de nem akarja visszaadni a pénzem! Én holnap feljelentem, továbbá bejentem a Navnál:)
6/12 Tina1983 válasza:
Köszönöm a privát üzeneteket. Jelen pillanatban 12 -nélkül tartunk;) Ennyi ember írt nekem, olyanok akiket becsapott az Audrey shop! Elhatároztuk, hogy visszaszerezzük a pénzünk, jelentkezzetek bàtran privàtba!
7/12 A kérdező kommentje:
Nagyon sajnálom a helyzeteteket, mert bár kívülálló vagyok, én is majdnem áldozatául estem, és borzasztóan utálom az inkorrektséget. Javaslom, hogy tegyetek bejelentést az illetékes szerveknél, amennyiben nem reagál. A számlaszám, ahova küldtétek, nyilván egy igazi ember nevén volt, nem? Sok sikert kívánok Nektek!
2014. jún. 2. 17:35
8/12 anonim válasza:
Valami érthetetlen módon épp nincs készleten az a cipő amit rendeltem tőle (áprilisban), így minimum újabb 6 hetet kéne várnom, hogy kiderüljön lesz-e belőle valami vagy sem, pénzt persze nem akar visszaadni.
9/12 Tina1983 válasza:
Nekem is ez a problémám vele 11 hete semmi! Pénzt nem akar visszaadni, és az adatait sem hajlandó elküldeni, hogy a pénzem jogi úton szerezzem vissza. Én Zhang Xisi OTP szàmlájára utaltam pénzt, ti is? Én lassan tényleg fel fogom jelenti.
10/12 anonim válasza:
Én ugyanoda utaltam neki pénzt, 4 cipőből 2 megérkezett, de a maradékról semmit nem tudni, azt mondta, ha letelik a 8 hét rendelési idő visszautalja a pénzt. Épp ma telt le, de ha nem utalja a pénzt a héten akkor én is feljelentem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!