Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Megosztanátok velem a tapaszta...

Megosztanátok velem a tapasztalataitok? Még kezdő vagyok. Bőv. Lent.

Figyelt kérdés
15 éves lány vagyok, és sajnos van bajuszom, ami nagyon ciki, mivel minden nap buszozok és sok emberrel találkozok. Szeretném gyantázni, de nem tudom hogyan kell. Nyáron legyantáztam a lábam és utána begyulladt. Most is attól félek hogy begyulladna, és az hetekig meglátszódna.....Anyától nem tudok segítséget kérni, mivel már egyszer megemlítettem neki a bajusz témát, és eléggé ellenezte. Ezért is fordultam hozzátok. Milyen módszereket ajánlotok hogy ne gyulladjon be vagy hogy ne tépjem le a bőrt? Miket kell mindenképp betartanom? Nekem ez nagyon fontos, és ha lehet ne írjatok semmi sértő szöveget...előre is köszönöm! :)
2014. jan. 23. 17:03
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Én x-epil használatra kész gyantacsíkot használok. Nekem egyáltalán nem fáj, és van direkt arcra is. 10-15 percig picit piros lesz a bőröd, de utána elmúlik.
2014. jan. 23. 18:13
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Ja, és érdemes gyantázás utáni olajat is venned, az leviszi a gyantát, és nyugtatja is a bőrt :)
2014. jan. 23. 18:15
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Én szemöldökcsipesszel szedem 15éves korom óta, most vagyok 21. Eleinte brutális a fájdalom, de pár alkalom után belejössz. Attól ne félj, hogy be fog sűrűsödni vagy megerősödik ettől, mert nekem sem történt ez. Kevesebb lett,és 3-4naponta ráérek megcsinálni.
2014. jan. 23. 18:51
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Sokat segítettetek! Mindenkinek ment a zöld :)
2014. jan. 23. 19:42
 5/5 anonim ***** válasza:

Gyanta. Utána kend be valami zsírosabb krémmel (az leszedi a maradékot és nyugtatja is), majd a megmaradt szálakat szemöldökcsipesszel szedd ki. Ha azt akarod, hogy anyukád ne tudjon róla, akkor alvás előtt csináld, mert én mondjuk kb félóráig piros szoktam lenni.