Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Ilyenkor mi a teendő?

Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Vettem Szeptemberbe egy téli csizmát, fél év garanciát kaptam rá. Egy hónap sem kellett és vissza kellett vinnem a cipőt mert levált a talpa. (Blokkal együtt vittem.) Azt mondta az eladó hogyha még egyszer valami lesz a cipővel visszaigényelhetem a pénzt,vagy levásárolhatóm abban az értékben amennyiért vettem a cipőt. Most sajnos ismét kezd leválni a talpa a cipőnek, úgy döntöttem vissza viszem. Viszont az a gond hogy a blokkot vissza kaptam,de arról nem kaptam semmi papírt hogy volt-e javítva. Ez benne van a gépükbe?? Jogosan igényelem vissza a pénzt? Köszi előre is a válaszokat! (Nem olcsó cipőről beszélek).
2013. nov. 14. 22:50
 1/2 anonim ***** válasza:
ha visszaviszed, megmondod, hogy volt már vele ilyen baj, akkor is visszahoztad, és mikor érte mentél, azt mondta az eladó, hogy ha lesz még egyszer baj, visszaigényelheted az árát. Te nem szeretnéd havonta javítgatni, így élnél a lehetőséggel.
2013. nov. 15. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
köszi!!!
2013. nov. 15. 18:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!