Oriflame tanácsadók! Benneteket nem háborít fel, hogy állandó jelleggel rengeteg a hiánytermék?
Kedves első válaszoló!
Igen, már sajnos sokszor hallottam, hogy majd jobb lesz, de jobb nem lett, csak rosszabb.
Most a postai szállítással kompenzáltak valamit, ez végülis nem rossz.
De:
- ha infót kérek bármiről is e-mailben, arra nem méltatnak válaszolni, telefonon meg már azért nem hívom őket, mert ugye a szó elszáll, bizonyítani nem lehet...
- 12691.-ft értékben 61 pontnyi rendelésem van még mindig back orderben, miről beszélünk? Valaki örül, ha ennyi rendelése van összesen!!!
- A hiánytermékek száma valóban most 11. Most... Már amiről tudják, hogy kb. mikor fogják szállítani. Sokszor erre sem lehet egyébként alapozni. De akkor pl. miért tartják még mindig a back orderek közt, ami már kiment termék, illetve nekem van olyan hiánytermékem is, amiről infót senki sem tud adni?!
- Egyébként meg a mini katalógus folyton tele van olyan termékkel, ami már elfogyott és csak ég az ember feje a vásárló előtt, hogy bocsi, hát ez sincs meg az sincs. Volt olyan, aki 5 féle dolgot rendelt, abból 4-et nem tudtam neki adni, az ötödik meg már így nem kellett neki.
- A másik halálom, amikor a szetteket szétszedik. Ha pl. valaki alkalomra rendel és pláne időre, most mit kezdjen a fél csomaggal egy hónap múlva? Tisztára nevetséges.
Na, meg még sorolhatnám, csak lassan elfogy a hely...
Szóval nem megy ez olyan szuper módra, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva...
Én néhány évvel ezelőtt léptem be az Oriflame-hez, eleinte általában 2 havonta rendeltem terméket 5-15 ezer forint értékben. Tetszett a dolog, mert a magam számára rendelt termékekhez így gyakorlatilag nagyker áron jutottam hozzá. Az már kevésbé tetszett, hogy a régi minőséghez képest sokat romlott a színvonal, de még így is megérte, mert olcsó volt.
Aztán néhány hónap kimaradt és ráterhelték a tagságmegújítási díjat, jó rendben ez még belefér, ahogy a 300 ft-os katalógus is.
Majd a végső lökés arra, hogy sajnos kénytelen voltam abbahagyni az egészet, az, hogy rengeteg hiánytermék volt. Valahogy mindig az akciósak és az, hogy már ha minden 2. katalógusból rendeltem, akkor is rámvágták a tagság-megújítási díjat! Ez volt, ami végképp kiverte nálam a biztosítékot.
Kb 1 év után éppen ma szerettem volna újra rendelni, mit ad Isten a két legfontosabb termék hiánytermék, pedig bevállaltam volna a tagságmegújítási díjat, az adminisztrációs díjat és a kétség kívül kedvező szállítási díjat is, de így akkor hogy???
Maradok a drogéria üzleteknél, azt hiszem most már véglegesen, simán megkapni már üzletben is azt a minőséget, amit az Oriflame nyújtani tud. Régen kuriózum volt...
Sajnálom, hogy ezt kell leírnom, mert nagyon szerettem az Oriflammel foglalkozni! :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!