Eddig melyik üzlet kezelte a legrugalmasabban a reklamációdat?
Figyelt kérdés
Melyik bolt vette vissza a ruhát/cipőt ?2023. okt. 8. 19:31
1/1 anonim válasza:
Szerintem ez eladótól és belső szabályzattól függ.
Ahol a belső szabályzat merev, zárt, nem vásárlóbarát, akkor még annál is rosszabb tapasztalatod lesz reklamációnál, mint ami valójában indokolt lenne, mert már az eladó is stresszel miatta.
Ahol ki van adva, hogy a szabályzat ez és az, de a lényeg az ügyfél elégedettség, ott az eladó is kevesebbet stresszel, nagyobb döntéshozási szabadsága van és ez végsősoron a reklamációs folyamaton is érezhető lesz.
Bárhol előfordulhatnak bunkó eladók, meg persze jó fej eladók is.
Szóval igazából lutri, hogy hol mi van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!