Van egy szépségszalonom, egy elég kis városban, szerintetek hogyan reklámozzam?
Van facebook oldalam, szinte minden nap posztolok,a bejáratnál feltüntetve van a telefonszám meg a logó is, de nagyon kevesen jönnek.. ötletek mivel tudnám vonzani a klienseket? Szerintetek van köze a Covidnak, hogy nem jönnek annyian, mint a vírus előtt?
Vagy nagyvárosban pl. Budapest Jobban megy?
Az üzleti tervedben mit írtál a marketingstratégiádról? Azt kellene megvalósítani.
Milyen piaci rést céloztál meg? Ki a célközönséged? Egyáltalán milyen a fizetőképes kereslet felétek? Mit és milyen áron kínálnak a verenytársaid? Ezeknek mind benne kellene lennie az üzleti tervedben.
Plusz 1 tipp, hogy legyen internetes bejelentkezo felület. Pl salonic.
Én az ilyen szalonokat elsőbbségben részesítem, mint a telefonalgatos időpont egyeztetést.
Járd körbe a környéket, és nézd meg a konkurencia árait, illetve azt, hogy milyenek a szalonok.
Nem kell feltétlen árban alávágni a másiknak, de ha te a luxus kategória vagy, akkor mind a munkátoknak, mind a szalonnak is tükröznie kell.
Fél éve váltottam körmöst, mert a régebbi bár olcsóbb és gyorsabb volt, 35-40 perc alatt összecsapták a munkájukat és nem is volt tartós az eredmény. A mostani körmösöm tényleg egy 1.5 órát elpepecsel a kezemen, de az a köröm 3-4 hétig szép, és nem kell visszamennem közbe javítgatni.
Ha az idősebb réteget akarod megfogni, akkor mondjuk egy gusztusos árlistás szórólapot ha csináltok, és ezt elhelyezed pl női ruhaboltban, fitnesz teremben, kávézókban, ahova ez a réteg jár.
A fiatalokat a facebook már annyira nem mozgatja meg, én inkább egy instagrammot és egy tiktok csatornát csinálnék, és bemutatnám lépésről lépésre, hogy minőségi a munkám, és milyen egyedi kezeléseket csinálunk. nézd meg mit csinálnak pl az amcsi vagy koreai kollégák, és meríts ötleteket.
A szociális média miatt a fiatalabb generáció sokkal jobban belelát a higéniába, szóval ha ilyesmin spórolsz, az is lehet az ok. pl 10 éve még a szemem se rebbent ha a körmös ugyanazt a reszelőt használta rajtam meg az előző csajon, de ma már ilyen miatt simán kifordulok valahonnan.
Az is lehet, hogy az emberek felé forduláson kéne javítani, én pl utálom ha a körmös vagy a fodrász a kollágájával épp a magánéletét elemzi, és én kb kénytelen vagyok hallgatózni.
Esetleg egy hűségkártya jó ötlet lehet, pl 10 szemöldök szedés után kap egy grátisz arcmasszázst is.
Szezonális akciók is működhetnek, pl tavaszi szandál-váró csomag, amiben mondjuk van egy pedikűr, egy bőrkeményedés kezelés, és egy talpmasszázs. Az átlag nem választotta volna mindhármat, de mint ajándék csomag, pl az édesanyja örülni fog neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!