Milyen benyomást kelt benned, ha egy termékre azt mondják, designer?
Főleg ruházati cikkek, kiegészítők, ékszerek vonatkozásában érdekel: mire asszociáltok, ha a terméket a designer jelzővel illetik?
Egyedi, ízléses, különleges, extravagáns, divatos, minőségi?
Vagy esetleg sznob, elvont, különc, drága, túlértékelt, túlárazott?
Eltántorít titeket a vásárlástól ez a jelző, vagy inkább felkelti az érdeklődéseteket, és bizalmat ébreszt a termék iránt?
Ne már, azt hittem, ez tök érdekes kérdés... :(
Manapság boldog-boldogtalan próbál saját tervezésű/készítésű dolgokat eladni, és ha nem a cuki kézműves, hanem a trendi, menő vonalat célozzák meg, akkor kinevezik magukat designernek. A termékben pedig vagy van kreativitás, formatervezés, egyéniség, vagy nincs (és nagyon gyakran látom úgy, hogy nincs, lásd a "designer" sima, egyszínű pólókat, zsákszabású ruhákat), de a hasonló tömegtermékekkel összevetve akkor is többszörös az ára.
Ezért érdekelne, mik a benyomások, és marketing szempontjából vajon megéri-e még, ha valaki designernek nevezi magát, és designer termékként árulja a termékeit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!