Termék visszaküldésnél azt írják, hogy: Utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni! Ilyenkor nem élhetek az elállás jogával?
Tévesen értelmezed.
Te nem adhatod fel a csomagot utánvételesen. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli. Neked kell kifizetni, nem nekik.
Van ilyen. Ez az egy teher van arra, ha meggondolja magát a vevő. Internetes rendeléskor a törvény 14 napot tesz lehetővé arra, hogy a vevő indoklás nélkül elállhasson a vásárlástól. Ennek az az oka, hogy a vásárló a csomag kibontásakor találkozik először az árucikkel.
A boltban ki- és fel lehet próbálni, meg lehet nézni a színét stb.
A cég a két héttől felfelé eltérhet. Sok meg is teszik. Kurtítani viszont nem szabad.
Van, ami ki van zárva az elállási lehetőségből. Ilyen pl. a fehérnemű.
Mint írtam, nem kell semmiféle indok, de a termék visszajuttatása a vevő dolga és költsége.
Webáruházban dolgozom. És hát… szóval vannak érdekes emberek.
Pl. megrendel egy cipőt. Tudja, nem jó a méret, de neki tetszik. Visszaküldi, hogy másikat akar. És háborog a fuvarköltségen.
De olyan is volt, aki szinte teljes méretsort megrendel. Arra gondolt, mindegyiket felpróbálja, és egyet megtart, a többi mehet vissza.
Gondolom, az ilyenek féken tartása is volt a törvényhozó gondolatai között.
Az ecipo utanvetes vasarlasnal is visszautalja a hazhozszallitas osszeget is es a gls futar ingyen viszi vissza hozzajuk a csomagot. Igy tobbmeretet is meg merek rendelni meg tobb fazont!!
Nem is magyar ceg....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!