Miért ilyen a RayBan kereskedelmi magatartása? Miért nincs senkinek készlete?
Figyelt kérdés
Összességében nagyon szeretem a RayBan napszemüvegeket, de sajnos 3-4 év alatt mindig cserére szorulnak, mert nem tudok rá olyan gondosan vigyázni, ahogy kellene. 12 év alatt négy különböző boltban vettem, ebből egyszer külföldön, és mindenhol ugyanaz a helyzet, csak azt adják el, ami felpróbálható. Nem értem, hogy miért nincs soha senkinél raktáron abból, amelyiket meg szeretném venni. Ez olyan, mintha egy olyan telefont vennék, amit előtte száz másik ember fogdosott, vagy olyan autót, amivel már mentek 1000 kilométert. A napszemüveg egy nagyon személyes tárgy, ezért zavar igazán. Szóval mi áll a háttérben, miért nincs egyik viszonteladónak sem készlete? Van erre bármi magyarázat?2021. febr. 1. 21:12
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Rendelj neten. Akkor tuti, hogy újat kapsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!