Műkörmösök, kinek van igaza?
Teljesen igazad van. Én a helyedben ott ahol a lejárati kampányt elinditotta leirbam a teljes sztorit hozzateve ha ez valakinek nem tetszik akkor ne is mennyen hozzád, mert te nem vagy hajlandó vállalni a felelősséget azért amit ő rontott el.
Jól is tetted h nem vállalta el, mi lett vna ha a többi is begombasodik neki aztán utána rád fogja. Inkább legyen az a vélemény rólad h nem mindent válasz el mint hogy gombás lett miattad a körme.
Elöször is, ha lejárató kampányt indít, azért fel lehet jelenteni, ha felszólításra nem tünteti el ezeket az irományokat.
Másrészt meg nyugodtan leírhatod, hogy gombás körmöt nem vállaszt, a többi vendéged egészsége érdekében is, és emiatt küldted el.
Majd rájössz, hogy a vendég tud lenni a legszemetebb, ha valami nem úgy van, ahogy neki jó.
Ott kezdőddik, hogy a géllakk nem olcsó műköröm, hanem tartós lakkozás. Nem hűzzuk 6 hétig, mert felválik, és mindenféle szépség lesz alatta.
Bár gomba nagyon ritkán fordul elő... A gombának nézett esetek elenyésző százaléka gombás valójában. Ettől függetlenül jobb, ha nem nyúlsz olyan körömhöz, amiben nem vagy biztos.
Az oldaladról vedd le az értékelést. Semmi értelme. Csak felesleges s.ggnyalás és bosszú eszköze.
Előszőr is, amit te tettél, az helyes! Nem csak azért, mert a házirendedben benne van, hogy kiket nem vállalsz el és ő közéjük esett, hanem mert gombás körömre nem építünk, nem lakkozzuk.
Másrészt, amit ő mondott, nem állja meg a helyét. Műkörmösként tanultam és minden alkalommal alkalmazom a fejemben azt a mondatot, hogy csak olyan munkát vállaljak el, amit el tudok felelősséggel készíteni. Nekem is volt olyan vendégem, amikor nagyon kezdő voltam, hogy leszedtem a műkörmét (NEM én csináltam neki előtte, hanem más!) és mikor megláttam a sajátját, bevallom nem tudtam eldönteni, hogy kezdődő körömgombája van vagy más probléma van a háttérben. Mondtam neki, hogy X nap múlva jöjjön vissza, megnézzük mi változik. Beigazolódott, körömgombája volt, elküldtem bőrgyógyászatra, a mai napig vendégem és semmi baja nincs már a körmének (ez úgy 2 éves sztori).
"Teljesen kiakadt hogy ő fizető vendég és azt csinálom amit ő mond." Igaz,va szolgáltatásért fizetni kell, DE fizetett előre? Nem! Akkor mi az, hogy ő fizető vendég??? Előző alkalommal az előző gél lakkjáért fizetett, nem a mostaniért... ha egy Ft-ot nem adott bele előre (ugye van, aki kér előleget, az más, én azt gondolom, hogy ilyen helyzetben azt illik visszaadni), akkor teljesen mindegy, hogy mit hisz magáról, mert amiért fizetett, azt nem előre fizette ki a szolgáltatásért! Az pedig alap, hogy miután elkészült a köröm, fizet a vendég.
Kicsit sokat képzel magáról... helyesnek tartom, amit írtál, hogy a házirendben leírt tiltó dolgok miatt nem vállaltad el. :) Ha erre valamit kekeckedően válaszolna, töröld az egészet a francba. Ha pedig rossz nevedet kelti, jelentsd fel! Vagy ha olyan, hogy tudod, hogy megijed, akkor előtte mond neki is, hogy rágalmazásért feljelented. Ha abbahagyja, hagyd a dolgot, de ne vállald el többször! Ha ezek után sem hagyja abba,tényleg jelentsd fel.
Nagyon rosszul gondolja a dolgokat a vendéged...negatív kritika is kritika,de! Amit ő tesz, az már nem kritizálás, hanem lejáratás.
Alapból ha leszedte az általad készített gél lakkot és ott nem stimmelt valami, akkor miért nem szólt neked, miért épített rá? Ha pedig akkor nem volt baja a körmének, csak miután magának megcsinálta, akkor egyértelmű, ki az okozója.
Problémás vendégek lesznek mindig, akiket melegebb éghajlatra küldenél. Sajnos. Ez ne vegye el a kedved. 💋
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!