Mi a véleményetek, ha egy uj termékcsalád szlogenje : . Wellness mindennapok. ez mit sugall az emberek számára?
2-es válaszadó vagyok:
Ez nagyban függ attól, hogy ki(k) a célcsoport? Ha a felsőbb, "pénzes" osztály, akkor egyértelműen a minőség. Ha a középosztály, akkor ma Mo-n inkább az ár (és a minőség is, de jóval kevésbé mérvadó). Hiába nagyszerű valami, ha az emberek többsége nem tudja megfizetni. A wellness egy ilyen dolog - nem tudja mindenki megfizetni, illetve aki a középosztályból megtudná, azok 70%-a másra költi a pénzét.
Épp a múlt héten olvastam egy felmérésről, miszerint Mo a második olyan ország, ahol az emberek mindössze 23%-a költi a pénzét pihenésre, kikapcsolódásra (legyen az egy wellness, egy mozi, stb.)
A szlogenben a wellness szó a megfizethetetlenségre is utal. (Szerintem.)
Igen!
Gondolj bele, ha azt mondom: "nincs többé korpa, csak gyönyörű haj" vagy "mert Ön megérdemli" vagy "az egészség fontos, kezdje a bőrénél" vagy "norvég formula", akkor azért úgy kapásból tudod, hogy mely márkákról van szó, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!