Miért zavarja a Yoast-ot, ha több termékemnél is ugyanazt a kulcsszót adom meg?
Figyelt kérdés
Azt hittem/úgy tudtam, hogy pár kulcsszó kell, és minél többször megadni, annál "erősebb" leszek abban a kulcsszóban.
Viszont amikor egy már használt kulcszót adok meg egy újabb terméknél, azt a Yoast lepontozza és azt írja, hogy már használtam.
2018. jan. 10. 11:21
1/3 anonim válasza:
mert ő így gondolja, ne foglalkozz vele.
2/3 anonim válasza:
Rosszul hitted/tudtad :) Nem a kulcsszóhamozástól leszel erősebb, sőt...Ha túlzásba viszed, még némi büntetésképpen hátrébbsorolást is kaphatsz a Google -tól. Igen, nem buta a Yoast, nem véletlenül mondja. Szerinted ha 2 terméknek is pontosan ugyanaz a kulcsszava, hogyan lehet eldönteni, melyiket jelenítse meg a keresések alkalmával? Dobjon fel egy érmét? Ha fej akkor ezt a terméket, ha írás akkor meg amazt? Saját magad versenyezteted meg a saját termékeidet? Szerintem épp elég, ha a konkurenciával kelsz versenybe,magaddal ne tedd :) Segítségül tudok ajánlani hasznos anyagokat a kulcsszavakkal kapcsolatban, szánj rá időt és jobban átlátod majd a kulcsszókérdést. [link]
3/3 anonim válasza:
Kulcsszo kannibalizmusnak hivjak ezt. Gyakorlatilag nem fogja tudni a google, hogy egy kulcsszora mi a relevans tartalmad. Csinalj long tail kulcsszavakat a fo kulcsszavad kore, az mukodokepes tud lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!