Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Melyik domain és tárhely...

Melyik domain és tárhely szolgáltató jó és olcsó?

Figyelt kérdés

Nem kell profinak lennie, csak kezdő vagyok és ez amolyan gyakorlás lenne csak, hobbi. Wordpressel szeretném csinálni a weboldalt, ehhez keresek egy olcsó domaint (.hu .com .net .info vagy valami hasonló, viszonylag normális kéne, a legjobb mindenesetre a .hu lenne) és egy olcsó tárhelyet (elég lenne 1000 mega, az adatforgalom fontosabb, hogy végtelen vagy legalább jó nagy legyen).

Lehetőleg magyar kéne. Ha meg angol, akkor érthető, egyszerűbb, ne legyen ezer rejtett infó mindenhol, mert ezzel már egyszer megszívtam. Ipage oldalon vettem 1 évre viszonylag olcsón, aztán az 1 év letelte után kb. tripla áron kezdte felszámolni, hiába töröltem meg állítottam be, hogy ne frissítse automatikusan.. olyan rejtett beállításai voltak, hogy iszonyú nehéz volt megszüntetni az automata frissítést, nem volt elég egy helyen beállítani és sok pénzt elvesztettem. Persze, ha valaki profin tud angolul, biztos nem jár így, de én nem tudok igazán angolul. Ezért keresek elsősorban magyart.

2017. dec. 15. 14:59
 1/7 A kérdező kommentje:

Amiket eddig találtam:

[link]

2500 egy évre a domain (elvileg 1-20 db domain?!) és beérném akkor egy 500 megás tárhellyel, ami 2900, tehát lenne több domainom és 500 megám 5400-ért 1 évre

[link]

1 évre 3000 a domain, és 2000 mega 2400 Ft évenete, tehát lenne 1 domainom és 2000 megám 5400-ért 1 évre

Valakinek van ezekről véleménye, tapasztalata?

WP-n tudom csinálni az oldalt, ha ezek közül veszem valamelyiket, ugye?

2017. dec. 15. 15:28
 2/7 anonim ***** válasza:
Nekem mindkettőnél olcsóbb, és nagyobb tárhelyem van, de ettől ez még lehet jobb. HA neked megfelel a rendelkezésre állás, a tárhely, és az ár, akkor válaszd ezek közül valamelyiket.
2017. dec. 15. 15:33
 3/7 A kérdező kommentje: