Ha egy weblaphoz GYIK és felhasználói feltételek társulnak, valamint regisztráció után email az esetleges problémák megoldására, miért nem olvassák el a felhasználók?
egy rohanó világban élünk. Mindenki mindent azonnal és jó minőségben akar. Ha valami nem átlátható, nehezen érthető, és nem röviden a lényegre törő, akkor az az emberek nagy többségét nem érdekli. Már pedig a gyik, de főleg a Felhasználási feltételek egy ilyen rész szokott lenni.
Én is üzemeltetek egy-két oldalt, és webfejlesztő is vagyok, de én is beleesek abba a hibába, hogy nem olvasom el ezeket, legfeljebb ha elakadok valahol.
És hogy miért nem kérdeznek? Kérdem én, miért kérdezne? Annyira telített az internet, temérdek sok az információ, hogy nem fog senki se kérdezősködni, ha valami nem egyértelmű, mert a google-ben két perc alatt talál 40 másik oldalt, amelyik ugyan úgy jó lehet adott esetben.
Mind a két válasz igaz és én is tapasztalom. Sajnos "apróbetűs rész" fogalma itt is elfogadott. Nem olvassák, vagy egyszerűen nem érdekli. Pedig látom, hogy arra az oldalra is eltéved. Azt, hogy olvassa is vagy csak ott van nyitva az oldal és közben kávézik azon 5-6 percben nem látni. De elmondható az is mint a második kommentben, hogy keres egy másik ugyan ilyen, vagy hasonló oldalt és regisztrál oda is. Valamelyik talán bejön.
Köszönet a válaszolóknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!